2026-06-15, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Lars har ju hjälpt till så det är säkert hon som lagt dit det 😎. Hon vill väl bara äta sötsaker, det är hon mest van vid. Citronkvarg? Konstigt att ha till grönsaker. Tycker jag i alla fall
Tror det fanns en dipp i en större skål som ska vara till grönsakerna
Citera
2026-06-15, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Vanligtvis krävs ofta ganska höga värden av t4 för att få så kraftiga symtom. Med det följer även viktnedgång. Lågt TSH är vanligt även vid hypo...Har hon varit så övermedicinerad med levaxin så det gått så långt?

Är man så trött som man kan bli, framförallt muskelsvag orkar man inte träna på löpband heller.

Hon hittar bara på. Hon har inte nämnt ett ord om det förren hon fick veta att hon hade ett lågt värde. Då började hon berätta om symptom samt frågade vad andra fått för symptom. Jag förutsåg då att hon skulle återkomma sen med en harang med alla påhittade symptom.
Citera
2026-06-15, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somntutiss
Hon hittar bara på. Hon har inte nämnt ett ord om det förren hon fick veta att hon hade ett lågt värde. Då började hon berätta om symptom samt frågade vad andra fått för symptom. Jag förutsåg då att hon skulle återkomma sen med en harang med alla påhittade symptom.
Klart hon hittar på. Ingen tror på något när det gäller sjukdomar o den människan. Hon älskar vara ett offer för det är då hon får uppmärksamhet. Se bara bilden där hon särar på benen o ska visa sina skavanker😅😅 ahhaha dör.
Citera
2026-06-15, 10:00
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
https://www.cellbes.se/dam/badklader/baddrakter/baddrakt-med-en-bar-axel-morkgron

Baddräkten är en helt vanlig modell, det är bara Hanna som envisas med att rycka upp den i könet så man ska se mer hud a la baywatch. Herregud.
Citera
2026-06-15, 12:22
Medlem
Katastrofal uppdatering under första veckan av sommarlovet. Blir väl så när man sitter framför tvn hela dagen, då blir ens enda content reklamlänkar.

För övrigt en fruktansvärd baddräktsbild hon la upp. Blir absolut inte inspirerad och kan relatera noll till att ”bara va” som H så gärna vill banka in i våra huvuden. Hade H tyckt att man ”bara ska va” hade hon postar bilder från vardagen utan kommentar för att synliggöra något problem, istället för chatte-texter och skrevande.

Titta tex på P3nny P@rnevik och likande som visar upp sina kroppar och bara finns där utan massa floskler, blir tusen gånger mer inspirerad av dom än H ”jag tar inte hand om mig själv och jag bor på soffan men det är okej att se ut så här”.
Citera
2026-06-15, 14:06
Medlem
Återigen tipsar hon om att använda någon annans mejl för att få rabattkod från Matsmart att funka.
Citera
2026-06-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wchaela
Är vanligtvis en tyst läsare här, men vill lyfta något jag reagerat på mer och mer frekvent senaste månaderna gällande HT’s content. Ja, influencers jobb är att göra reklam. Men ALLT hon postar handlar om reklam, reklamlänkar, otaliga onlinebeställningar, konstanta shoppingrundor. Hon har liksom ingen personlighet längre, allt är bara yta. Desperata försök att mjölka ur varje liten krona - vilket hon dessutom misslyckas med. Märkliga video-samarbeten, flertalet som blivit borttagna i efterhand, uttalanden och inte minst hennes ”fysiska besvär”. Kontakt med vården hit och dit. Kämpar som en dåre för att få hjälp med saker, när hon blir erbjuden vänder hon kappan efter vinden och avstår? Liksom va?
Du menade nyss på att du är döende? Och nu är det.. okej? Nu är det ”chatte” som gäller och AI-bilder som visar ”hennes drömhem” som hon aldrig ens kommer ha ork eller råd att fixa.
Hårfärgningarna? Driver hon med oss? Det känns så? Allt skriker instabilitet.
Målar om rum sjuttio gånger. Så otroligt impulsstyrd..

Det är så jävla mycket reklam nu. Typ bara reklam. Det hade varit mer ok om hon la ut lika mycket vardagsbilder. Då hade det varit en bättre balans.

Och ja, Hanna är en av dom märkligaste människorna på Instagram. Det är därför så många hänger här.
Citera
2026-06-15, 14:59
Medlem
Som ny kund får man 15% rabatt och verkar inte behöva handla för över 499 kr heller, som med Hs kod. Undrar vad de tycker om Hs uppmaning till mygel...
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-06-15 kl. 15:08.
Citera
2026-06-15, 15:12
Medlem
Citat:
Som ny kund får man 15% rabatt och verkar inte behöva handla för över 499 kr heller, som med Hs kod. Undrar vad de tycker om Hs uppmaning till mygel...
De svarade tidigare att de inte arbetade på det sättet och att de skulle ta kontakt med berörda parter. Det verkar dock inte som att detta har skett. Alternativt kan det vara så att Matsmart befinner sig i en desperat situation😅
Citera
2026-06-15, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
De svarade tidigare att de inte arbetade på det sättet och att de skulle ta kontakt med berörda parter. Det verkar dock inte som att detta har skett. Alternativt kan det vara så att Matsmart befinner sig i en desperat situation😅
Aha tack för info. Nej precis...
Citera
2026-06-15, 15:17
Medlem
Citat:
Aha tack för info. Nej precis...
Ska maila igen och fråg hur det gick med att ta upp frågan med Hanna med tanke på att hon fortsätter göra på detta vis. Så lågt
Citera
2026-06-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ska maila igen och fråg hur det gick med att ta upp frågan med Hanna med tanke på att hon fortsätter göra på detta vis. Så lågt
Jag kan göra samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in