Din jävla retard, hela premissen för tråden är att Sverige befunnit sig i förfall ända sedan kvinnlig rösträtt infördes år 1921. Så då följer det väl logiskt att Sverige var som bäst fram till september 1921 och sedan dess hela tiden blivit sämre?
Din utvecklingsstörda clown, du vet inte ens vad du själv skriver
Specificerar problemet till massinvandringen, som framför allt kvinnor röstar på. Föreslår att du läser TS en gång till. Eller ännu hellre låter bli för du lär väl inte förstå den nästa gång heller.
Jag har inte påstått det, du påstår det. Jag påstår något annat i min TS och i tråden.
Du är verkligen utvecklingsstörd
Du skrev i trådstarten att landet varit i förfall sedan kvinnor fick rösträtt.
När jag berättade att detta måste innebära att landet var som bäst år 1921 bajsade du på dig och flydde din egen trådstart som en liten bitch och sa att du bara menade att landet varit i förfall sedan invandringen.
Jag förklarade att detta i sin tur medför att du erkänner att landet blev bättre efter att kvinnor fick rösträtt 1921 ända fram tills invandringen blev för stor, vilekt innebär att du underminerar hela din tes om att kvinnors rösträtt förstör länder. Varpå du bajsar på dig igen.
Du är en patetisk, tragisk liten bitch som inte står för ett skit. Sad.
Du skrev i trådstarten att landet varit i förfall sedan kvinnor fick rösträtt.
När jag berättade att detta måste innebära att landet var som bäst år 1921 bajsade du på dig och flydde din egen trådstart som en liten bitch och sa att du bara menade att landet varit i förfall sedan invandringen.
Jag förklarade att detta i sin tur medför att du erkänner att landet blev bättre efter att kvinnor fick rösträtt 1921 ända fram tills invandringen blev för stor, vilekt innebär att du underminerar hela din tes om att kvinnors rösträtt förstör länder. Varpå du bajsar på dig igen.
Du är en patetisk, tragisk liten bitch som inte står för ett skit. Sad.
Tråden kan slängas.
TS stipulerar att landet varit i förfall sedan kvinnor (alla) och män utan förmögenhet fick rösträtt. Fick män utan förmögenhet rösträtt 1921? Du har återigen missuppfattat TS, precis som jag skrev skulle bli fallet.
Jo det är rätt få svenskar som har en miljon bara liggandes på banken (typ sparkonto alltså). De allra flesta som har så mycket har sina pengar investerade i något.
Jo det är rätt få svenskar som har en miljon bara liggandes på banken (typ sparkonto alltså). De allra flesta som har så mycket har sina pengar investerade i något.
Står inte i TS att förmögenheten ska bestå av cash på bank, står faktiskt något helt annat. Du har rösträtt förstår jag?