2026-06-15, 13:52
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Din jävla retard, hela premissen för tråden är att Sverige befunnit sig i förfall ända sedan kvinnlig rösträtt infördes år 1921. Så då följer det väl logiskt att Sverige var som bäst fram till september 1921 och sedan dess hela tiden blivit sämre?

Din utvecklingsstörda clown, du vet inte ens vad du själv skriver

Specificerar problemet till massinvandringen, som framför allt kvinnor röstar på. Föreslår att du läser TS en gång till. Eller ännu hellre låter bli för du lär väl inte förstå den nästa gång heller.
Citera
2026-06-15, 13:59
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Specificerar problemet till massinvandringen, som framför allt kvinnor röstar på.

Wow

Så kvinnors rösträtt FÖRBÄTTRADE alltså landet från 1921 ända fram till något år där du tycker invandringen blev för stor?

Du har precis underminerat din egen tråd, retard. ÅRTUSENDETS SJÄLVMÅL
Citera
2026-06-15, 14:16
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Så kvinnors rösträtt FÖRBÄTTRADE alltså landet från 1921 ända fram till något år där du tycker invandringen blev för stor?

Jag har inte påstått det, du påstår det. Jag påstår något annat i min TS och i tråden.
Citera
2026-06-15, 14:27
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag har inte påstått det, du påstår det. Jag påstår något annat i min TS och i tråden.

Du är verkligen utvecklingsstörd

Du skrev i trådstarten att landet varit i förfall sedan kvinnor fick rösträtt.

När jag berättade att detta måste innebära att landet var som bäst år 1921 bajsade du på dig och flydde din egen trådstart som en liten bitch och sa att du bara menade att landet varit i förfall sedan invandringen.

Jag förklarade att detta i sin tur medför att du erkänner att landet blev bättre efter att kvinnor fick rösträtt 1921 ända fram tills invandringen blev för stor, vilekt innebär att du underminerar hela din tes om att kvinnors rösträtt förstör länder. Varpå du bajsar på dig igen.

Du är en patetisk, tragisk liten bitch som inte står för ett skit. Sad.

Tråden kan slängas.
Citera
2026-06-15, 14:35
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Du är verkligen utvecklingsstörd

Du skrev i trådstarten att landet varit i förfall sedan kvinnor fick rösträtt.

När jag berättade att detta måste innebära att landet var som bäst år 1921 bajsade du på dig och flydde din egen trådstart som en liten bitch och sa att du bara menade att landet varit i förfall sedan invandringen.

Jag förklarade att detta i sin tur medför att du erkänner att landet blev bättre efter att kvinnor fick rösträtt 1921 ända fram tills invandringen blev för stor, vilekt innebär att du underminerar hela din tes om att kvinnors rösträtt förstör länder. Varpå du bajsar på dig igen.

Du är en patetisk, tragisk liten bitch som inte står för ett skit. Sad.

Tråden kan slängas.

TS stipulerar att landet varit i förfall sedan kvinnor (alla) och män utan förmögenhet fick rösträtt. Fick män utan förmögenhet rösträtt 1921? Du har återigen missuppfattat TS, precis som jag skrev skulle bli fallet.

Seså på det igen, gör bort dig en tredje gång.
Citera
2026-06-15, 14:48
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
TS stipulerar att landet varit i förfall sedan kvinnor (alla) och män utan förmögenhet fick rösträtt.

Vilket skedde år 1921. Precis som jag skrev.

Citat:
Fick män utan förmögenhet rösträtt 1921?

Nej. 1909. Viket betyder att de båda kriterierna som du nu nämner uppfylldes 1921. Vad är det du inte begriper?

Försöker du säga att förfallet startade 1909? Så Landet var som allra bäst 1908 och har förfallit ända sedan dess?

Isf: Grattis, din korkade trådstart blev precis ännu dummare

Herrejävlagud

Du tycks otroligt förvirrad, det är helt omöjligt att ens förstå vad du yrar om

Oavsett: Om du inte ens står upp för din egen trådstart så ser jag inte vad denna tråd har för existensberättigande.

Jag kan bara återigen poängtera hur OERHÖRT PATETISK du är.

Clown
Citera
2026-06-15, 14:53
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Min TS handlar inte om en liten skara.
Jo det är rätt få svenskar som har en miljon bara liggandes på banken (typ sparkonto alltså). De allra flesta som har så mycket har sina pengar investerade i något.
Citera
2026-06-15, 15:00
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Vilket skedde år 1921. Precis som jag skrev.

Jag skrev kvinnor OCH MÄN UTAN FÖRMÖGENHET. OTROLIGT ATT DU INTE FÅTT IN DETTA I HUVUDET EFTER FEMTIELVA FÖRSÖK.

Citat:
Nej. 1909. Viket betyder att de båda kriterierna som du nu nämner uppfylldes 1921. Vad är det du inte begriper?

Försöker du säga att förfallet startade 1909? Så Landet var som allra bäst 1908 och har förfallit ända sedan dess?

Isf: Grattis, din korkade trådstart blev precis ännu dummare

Herrejävlagud

Du tycks otroligt förvirrad, det är helt omöjligt att ens förstå vad du yrar om

Oavsett: Om du inte ens står upp för din egen trådstart så ser jag inte vad denna tråd har för existensberättigande.

Jag kan bara återigen poängtera hur OERHÖRT PATETISK du är.

Clown

Det är du som försöker förstå TS men misslyckas, det är du som famlar efter årtal som inte stipuleras i TS, som gör bort dig.

Att det tycks dig omöjligt att förstå TS - som du nu öppet medger - är alltså uppenbart.
Citera
2026-06-15, 15:01
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Jo det är rätt få svenskar som har en miljon bara liggandes på banken (typ sparkonto alltså). De allra flesta som har så mycket har sina pengar investerade i något.

Står inte i TS att förmögenheten ska bestå av cash på bank, står faktiskt något helt annat. Du har rösträtt förstår jag?
Citera
2026-06-15, 15:06
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag skrev kvinnor OCH MÄN UTAN FÖRMÖGENHET. OTROLIGT ATT DU INTE FÅTT IN DETTA I HUVUDET EFTER FEMTIELVA FÖRSÖK.

Det är du som försöker förstå TS men misslyckas, det är du som famlar efter årtal som inte stipuleras i TS, som gör bort dig.

Att det tycks dig omöjligt att förstå TS - som du nu öppet medger - är alltså uppenbart.

Du är så otroligt trög

Vi testar så här då, så kanske t o m du förstår:

Vid vilket årtal började Sverige faktiska förfall, föreställer du dig? Dvs, vid vilket årtal började Sverige bli sämre efter att ha nått sin höjdpunkt
Citera
2026-06-15, 15:07
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Står inte i TS att förmögenheten ska bestå av cash på bank, står faktiskt något helt annat. Du har rösträtt förstår jag?
Det står "på banken", inte på aktiemarknaden, inte guld du har i ett privat valv, bara "på banken". Men du kanske räknar med nån sorts ISK eller nåt.
Citera
2026-06-15, 15:10
Medlem
santos_devilles avatar
Låter sjukt bögigt tycker jag! Känns som en klubb med mycket slickade runt munnen och falska skratt. Bögigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in