2026-06-15, 10:52
  #97
Medlem
Hade full förståelse varför Ayari ville visa respekt genom att inte fira när han gjorde mål men blev ju rätt komiskt när han sket totalt i det när han gjorde sitt andra.
Citera
2026-06-15, 10:52
  #98
Medlem
israelisinnocents avatar
Hoppas vi möter Usa efter gruppen, de lär också komma tvåa i sin grupp
Annars blir det argentina...och sen tyskland...
Citera
2026-06-15, 10:53
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pernambucano
En sak som jag har lite svårt för.
En av många…

När Potter presenterade VM-truppen så var det en extremt feg trupp, enligt Guidetti.
Guidetti var väldigt kritisk som jag minns det.

Nu tycker han plötsligt att det här är den bästa VM-truppen någonsin.

Ändå märklig svängning.

Guidetti är inte bara en total flopp som spelare och "expert", han kan dessutom inte stå för vad han säger. En riktig tönt, från tåspets till peruk.
Citera
2026-06-15, 10:54
  #100
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pernambucano
En sak som jag har lite svårt för.
En av många…

När Potter presenterade VM-truppen så var det en extremt feg trupp, enligt Guidetti.
Guidetti var väldigt kritisk som jag minns det.

Nu tycker han plötsligt att det här är den bästa VM-truppen någonsin.

Ändå märklig svängning.
man ska leva upp till sitt namn, sa spaghetti

finns det inget 2-3 min klipp där man kan se målen?
__________________
Senast redigerad av israelisinnocent 2026-06-15 kl. 10:57.
Citera
2026-06-15, 11:00
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Hoppas vi möter Usa efter gruppen, de lär också komma tvåa i sin grupp
Annars blir det argentina...och sen tyskland...

Du menar om de blir trea eller? Blir USA tvåa i sin grupp (Grupp D) möter de tvåan i Grupp-G (Belgien, Egypten, Iran, Nya-Zeeland)


Citera
2026-06-15, 11:04
  #102
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny
Du menar om de blir trea eller? Blir USA tvåa i sin grupp (Grupp D) möter de tvåan i Grupp-G (Belgien, Egypten, Iran, Nya-Zeeland)


tack, då hade ai fel som vanligt

så detta stämmer ej?

__________________
Senast redigerad av israelisinnocent 2026-06-15 kl. 11:07.
Citera
2026-06-15, 11:07
  #103
Medlem
Tuors avatar
Var Tunisien så dåliga som alla säger? De säger att de var sämre än Haiti.

Vi kanske ska lugna oss lite i sådana fall tills vi får möta riktigt motstånd.
Citera
2026-06-15, 11:09
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
tack, då hade ai fel som vanligt

AI kan hjälpa (men även stjälpa) och vara ett riktigt otyg ibland

Se det såhär: Vi skulle kunna få möta brassarna i en sextondelsfinal (de har ju inte Neymar med sig just nu, så de är väl inte jättevassa) Men bara Brasilien i sig skulle bli underhållande
Citera
2026-06-15, 11:09
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Var Tunisien så dåliga som alla säger? De säger att de var sämre än Haiti.

Vi kanske ska lugna oss lite i sådana fall tills vi får möta riktigt motstånd.

Lägg ner jantelagen en stund och njut !
Citera
2026-06-15, 11:12
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hankthetank51
Guidetti är inte bara en total flopp som spelare och "expert", han kan dessutom inte stå för vad han säger. En riktig tönt, från tåspets till peruk.


Flopp? Han var nog den största orsaken till varför vi har en U21 titel.
Citera
2026-06-15, 11:16
  #107
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pending1
Flopp? Han var nog den största orsaken till varför vi har en U21 titel.
Vet inte om någon bryr sig så mycket om den titeln.
Citera
2026-06-15, 11:17
  #108
Medlem
tunisiens målvakt kan vara de värsta jag skådat.
så vi kan redan nu se att tunisien kommer hamna sist i gruppen med all säkerhet.
sverige kommer få pisk av holland rätt säker på det.
blir en kul duell mellan van dijk o isak då båda spelar i liverpool
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in