Sorry men Ts är ett bevis på att gräs gör dig efter vid missbruk.

undvik den skiten, orka vara ett mongo for någon kass drog som bara gör dig förvirrad, seg/amotiverad och korkad. Inklusive "vanligt röka", som kanske är ännu värre då den ofta är förädlad till att innehålla hög mängd thca och nästan inget cbd, andra ämnen numera.
Citat:
Ursprungligen postat av
L3L
Detta måste ju vara nån slags ragebait post?...
Antingen det eller ytterligare bekräftelse på att långvarigt missbruk av cannabis har väldigt negativa effekter på den kognitiva förmågan.

"Känner någon som fick maskrosblad när dom köpte gräs en gång så cannabis är ett hittepåfakeplacebo!!1!!1 och alla som säger att man kan bli hög av gräs är nog mutade agenter från big weed för det hände inget min vän som rökte maskrosblad" sådär låter den förvirrade snubben.
Citat:
Ursprungligen postat av
Puffgecko
Jo visst men köper du CBD braj och gör själv med isolat får du 100g för 2900 kr.
Jag förstår att du försöker vara hjälpsam men slösa inte din tid på dessa tomtar dude, det är missbrukare som friterat hela skallen med långvarigt gräsmissbruk(sparodiskt bruk kanske inte är lika skadligt men har ändå risker och biverkningar, negativa effekter på hjärnan, missförstå mig inte - jag anser att det är upp till var och en, vill man skada sig får man det, vi kan inte bestämma över andras kroppar därav går narkotikalagstiftningen vid eget bruk emot basic mänskliga rättigheter), dom hade behövt några rena månader eller år för att nyktra till i skallen. Lär dig en läxa från detta, all missbruk är skadligt, även cannabis som vi vet har skadliga effekter på hjärnan. När folk tror att det är status och skyltar med hur många år dom missbrukat droger (rökt gräs som vissa gör här) så inser man hur pass dåligt det påverkar ditt omdöme och intellekt/hjärna. Just sayin'