2026-04-19, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dinosaurier5
Han uppmanar sina följare att skicka in falska orosanmälningar, ren idioti att göra!!

Har du något exempel på det? Tänker mest på hur det varit formulerat och så
Citera
2026-04-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiet.Nyans
Har du något exempel på det? Tänker mest på hur det varit formulerat och så

Om du kollar hans twitter så säger han i en video hur man kollar upp barn till meningsmotståndare och hur man kan kontakta barnens klasskompisar genom att få ut personuppgifter till dessa så att man kan pressa och hota folk.

Fullständigt vidrigt beteende
Citera
2026-04-19, 11:54
Avslutad
Citat:
Om du kollar hans twitter så säger han i en video hur man kollar upp barn till meningsmotståndare och hur man kan kontakta barnens klasskompisar genom att få ut personuppgifter till dessa så att man kan pressa och hota folk.

Jag har scrollat i flera minuter och hittar mest uthängningar av tokar som kryckmannen osv?
Citera
2026-04-19, 11:54
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:

Länka till ett inlägg med det innehållet, tack.
Citera
2026-04-19, 11:57
Medlem
Christian är en bra kille, stöder han fullt ut. Har nog läst 100 artiklar från han. Ser inget ont blod i han alls, smart, pratar lugnt med vänsterextremisterna även när dom inte kan bete sig.
Hade jag haft pengar så hade jag stöttat han i hans projekt. Flera av hans avslöjande är så pass bra att det förtjänar priser.
Citera
2026-04-19, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Länka till ett inlägg med det innehållet, tack.

Genom att goggla kan du hitta mängder med nyhetsartiklar som går alla i samma väg "Christian Peterson orosanmälningar" finns hur många artiklar som helst
Citera
2026-04-19, 12:10
Medlem
Citat:
Jag har scrollat i flera minuter och hittar mest uthängningar av tokar som kryckmannen osv?

Om du googlar så kommer du se en mängd artiklar där han hänger ut barnfamiljer och där flera meningsmotståndare får falska orosanmälningar på sig
Citera
2026-04-19, 12:17
Avslutad
Citat:
Om du googlar så kommer du se en mängd artiklar där han hänger ut barnfamiljer och där flera meningsmotståndare får falska orosanmälningar på sig
Ok, men uppmaningar till att kontakta soc direkt uttalade av Christian Peterson var det som efterfrågades.

Jag är medveten om vad hans svans inklusive Vänsterkollen sysslar med, men känner viss skepsis inför att det fanns någon video där CP säger att man ska kontakta socialen.
Citera
2026-04-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ok, men uppmaningar till att kontakta soc direkt uttalade av Christian Peterson var det som efterfrågades.

Jag är medveten om vad hans svans inklusive Vänsterkollen sysslar med, men känner viss skepsis inför att det fanns någon video där CP säger att man ska kontakta socialen.
K

kontakta socialtjänsten har jag aldrig sagt utan kontakta barnens klasskompisar, barnen till hans meningsmotståndare. Vilket han gjort. Han fördärvar samhället för att han själv misslyckats grovt i livet. Inga barn, ingen familj, hans morsa verkar vara en billig rumänska som släppts hem av en svensk man. Otroligt tragiskt liv
Citera
2026-04-19, 12:29
Avslutad
Citat:
K

kontakta socialtjänsten har jag aldrig sagt utan kontakta barnens klasskompisar, barnen till hans meningsmotståndare. Vilket han gjort. Han fördärvar samhället för att han själv misslyckats grovt i livet. Inga barn, ingen familj, hans morsa verkar vara en billig rumänska som släppts hem av en svensk man. Otroligt tragiskt liv

Det där påståendet bör du kunna styrka? Varför skulle han uppmana någon att kontakta barns klasskompisar, låter lite konstigt och obehagligt.

Näe, hans morsa är en rumänsk kvinna med välbetalt arbete på ett storföretag. Du verkar lite fördomsfull (rasistisk) mot rumänska kvinnor, om jag ska vara ärlig.

Petersons farsa är död (cancer), men var någon slags universitetsprofessor.
Citera
2026-04-19, 12:32
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Genom att goggla kan du hitta mängder med nyhetsartiklar som går alla i samma väg "Christian Peterson orosanmälningar" finns hur många artiklar som helst
Tja, jag har läst Anna Gullbergs påståenden om att han orosanmält hennes barn och även sett honom förneka det bestämt.

Men det var inte riktigt vad jag efterfrågade eller vad som påstods.
Citera
2026-04-19, 12:42
Medlem
Citat:
Det där påståendet bör du kunna styrka? Varför skulle han uppmana någon att kontakta barns klasskompisar, låter lite konstigt och obehagligt.

Näe, hans morsa är en rumänsk kvinna med välbetalt arbete på ett storföretag. Du verkar lite fördomsfull (rasistisk) mot rumänska kvinnor, om jag ska vara ärlig.

Petersons farsa är död (cancer), men var någon slags universitetsprofessor.

Återigen om du googlar så kommer de läsa om hur han hänger ut tränare och föräldrar i ett fotbollslag för att tränaren har politisk bakgrund i extremvänstern (vilket inte har något med laget eller sporten att göra), du kan enkelt läsa om hur de flesta meningsmotståndare blivit orosanmälan falskt till och med rädda barnen har varit ute och var ute och varnat för detta beteende.

Angående hans mamma, Ja när hon kom till Sverige blev hon välbetalda ja, rumänska kvinnor och svenska män.... Jo tack

Angående hans pappa så är det tragiskt och med stor sannolikhet anledningen till att han inte blev i närheten så framgångsrik som far sin, välutbildade forskare på Chalmers vs arg, kränkt man som hänger ut barn och uppmanar till falska orosanmälningar. Hans far vänder sig i graven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in