....minnen....

Vi kör dock Opel här och gör det med stolthet!
Helvete vad GM sabbat... Daewoo... Saab... Holden i Aus, aldrig kört en Holden, inte ens sett ngn tror jag, men hur kan man sabba ett "national brand"....?????
Vauxhall ligger väl på knän.. Opel!? För stort, för tyskt!