Citat:
Ursprungligen postat av
Ifb
Ja är Opel ett sätt att ha det bra?
Varför väljer man att köpa Opel?
De två Opel jag hade på 80/90-talen var det, trots att de var nya, bara problem med. Den första gick kamkedjan sönder på efter ett halvår. Den andra hade elektroniska problem, åkte man till stormarknaden var man inte säker på att man kunde ta sig hem. Efter verkstadsbesök tog den sig till rondellen, innan den dog igen. Skulle aldrig köpa Opel igen.