Citat:
Ursprungligen postat av
imaginary689
Ja det är synd att de rostade så. Jag tyckte Omegan var en snygg bil att se på.
Samma med första generationen Ford Scorpio. Jäkligt stilig.
Du har bra smak.
Farsan var Opelman. Kadetter. Den ena efter den andra. Rätt menlösa, milt sagt.
Men jag köpte en hyfsat ny Corsa automat beg, som andrabil. Billigt.
Otroligt mycket bil för pengarna. Det enda var att AC:n pajade, och var skitstökig att få ordning på.