2026-06-13, 22:57
Medlem
BestOfSektens avatar
Man undrar ju hur många som tog bild med/på kirkan under veckan som gjorde det för att de faktiskt gillar honom
Citera
2026-06-14, 02:00
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Det ät väl inget misstänkt att ofta besöka ryska ambassaden? Jag är i Stockholm hela veckan nästa vecka. Jag har varit på ambassaden tre gånger tidigare. För det är inte vanföreställande fiction att faktiskt fysiskt gå in där, när man väl har bestämt träff med någon inne på ambassaden.

Jag har tänkt att ansöka om ryskt medborgarskap. Lättare access in till Ryssland.

Broder, ingen tror på ditt påhitt, du behöver inte komma till flashback för att försöka övertyga folk. Jag är glad att du har hittat en rolig fantasi så att du slipper tänka på ditt riktiga misslyckade liv, men att försöka övertala folk här kommer aldrig gå. Ingen tvekar på att du är intresserad av spioner och att du gärna vill bli en själv, men vi alla vet att du inte faktiskt är en.
Citera
2026-06-14, 10:13
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Broder, ingen tror på ditt påhitt, du behöver inte komma till flashback för att försöka övertyga folk. Jag är glad att du har hittat en rolig fantasi så att du slipper tänka på ditt riktiga misslyckade liv, men att försöka övertala folk här kommer aldrig gå. Ingen tvekar på att du är intresserad av spioner och att du gärna vill bli en själv, men vi alla vet att du inte faktiskt är en.
"Broder"... Du vet att jag inte tycker om att bli kallad för det. Kamrat går bättre.

Det kan vara till min fördel med att ingen tror på mig, mer än vad ni kan tro.
Citera
2026-06-14, 10:15
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjo.kissen.0-5
Någon som vet vad han är dömd för? Hans namn finns på krimfup.
Det vore väl att jag skulle oskyldig till spioneri. Nä, skämt å sido. Det gällde en tjänst som jag var i behov av som prövades i domstol som hade beviljats. Så ligger det till.
Citera
2026-06-14, 12:43
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Det vore väl att jag skulle oskyldig till spioneri. Nä, skämt å sido. Det gällde en tjänst som jag var i behov av som prövades i domstol som hade beviljats. Så ligger det till.

Ja du Kevin det var väl när du fick Förvaltare då du lever i en fantasivärld......
Citera
2026-06-14, 16:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Ja du Kevin det var väl när du fick Förvaltare då du lever i en fantasivärld......
Jag lever inte i en fantasi. Sluta mobba mig för det.
Citera
2026-06-14, 16:46
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:

Om du inte levde i en fantasivärld skulle du inte känna dig mobbad att jag skrev det...
Citera
2026-06-14, 17:21
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Om du inte levde i en fantasivärld skulle du inte känna dig mobbad att jag skrev det...
Jag lever inte i fantasivärld, hur många gånger ska jag upprepa det? Det finns många andra som också lever i fantasivärld ska du veta.
Citera
2026-06-14, 18:32
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Jag lever inte i fantasivärld, hur många gånger ska jag upprepa det? Det finns många andra som också lever i fantasivärld ska du veta.

Ingen ide att diskutera sakfrågan men kommer du vara domare här ? https://vasterassummermeet.se/anmalan-pinup-contest-miss-vasteras-summer-meet-2026/
Citera
2026-06-14, 19:07
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ingen ide att diskutera sakfrågan men kommer du vara domare här ? https://vasterassummermeet.se/anmalan-pinup-contest-miss-vasteras-summer-meet-2026/
Det skulle vara kul, med tanke på den rätta stilen på kvinnor som jag brinner för. Men jag tänker inte åka ner till Västerås bara för det. Hellre Rättvik.
Citera
2026-06-14, 19:34
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:

Du lever i en fantasi, och det är dags att vakna upp från den.

Jag hörde förresten att någon påstår sig ha hittat din gamla mapp om Teamveckan, det ska bli kul att se om personen väljer att publicera allt.
Citera
2026-06-14, 19:49
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Du lever i en fantasi, och det är dags att vakna upp från den.

Jag hörde förresten att någon påstår sig ha hittat din gamla mapp om Teamveckan, det ska bli kul att se om personen väljer att publicera allt.
det är tur att flashback och imgur finns om denna person vill hållas anonym
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in