Citat:
Ursprungligen postat av
sonicguide
Låt oss hoppas att Potter har lurats med Lundh och att
Smith går in och ersätter antingen Karlström eller Hien.
Svensson in istf Karlström och Smith in istf Hien hade varit ett alternativ.
Jag antar att du inte såg matchen mot Norge? Eftersom du förespråkar Smith? Det kan ha varit den sämsta prestationen jag sett av en landslagspelare? Nu har inte jag sett Smith i klubblag, Men jag skulle kunns gissa att han spelar i BK Mora i div 4 norra? Men du har säkert ett annat fotbollsöga.
Btw Svensson var näst sämt..