Citat:
Ursprungligen postat av
DjurgardenLions
Johanna Nordström och Edwin Törnblom är inbjudna gäster.
SVT förnekar sig inte.... De kunde inte ha tagit dit. Vad vet jag, tja någon som kan fotboll? Men måste ju kvoteras. Det här är en nagel i ögat mot svenska tittarna. De gör så med flit. Hur kan det inte ha blivit kravaller över detta när de lyckades få bort avsnittet med Nick Alinia för folk gnällde? Här har man väntat i 8år och så ska fittorna jävlas med en. Fy fan. De vill att man ska skämmas över att vara svensk men de lyckas inte med mig iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
serotonin
SVT's reporter besökte en spåkvinna på en mexikansk marknad och hörde sig för. Hon meddelade att det kommer gå mycket bra för Sverige och att nattens match vinns med 1-0, men rekommenderade journalisten att också köpa ett böneljus. Så nu vet ni, glöm inte kvällsbönen så ordnar det sig. 1-0.
Tror på spåkvinnan då det är vad jag spår också. Isak gör målet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snarkomat
Hur ser jag matchen i efterhand utan att spoila resultatet? Tänkte dra igång den klockan 7 imorgon typ. Svtplay?
Borde ju vara självklart att väldigt många personer lär vilka se matchen på morgonen..... Utan att se resultatet
Ja det är ju bara starta igång matchen där och antingen välja "spela upp från början" om det alternativet finns eller stänga av ljudet och blunda och spola bakåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
CentroX
Är det TV4 ? Jag har inte betalat för den kanalen
SWT. Sveriges Woke Television.