Citat:
Ursprungligen postat av
Nisse Gandhi
Tror knappast att Amanda Lind har låg IQ.
Hon utbildade sig på psykologprogrammet och blev leg. psykolog 2009.
Hur många gånger hon skrev högskoleprovet är inte särskilt intressant.
Det som räknas är att hon klarade av en lång universitetsutbildning.
Har du någonsin gått till en psykolog och tänkt ”wow!, vad du kan mycket”, eller vad grundar du det på?
Det enda de gör är att bekräfta dig och inte tillföra något. En familjemedlem eller terapeut funkar lika bra.
Att hon behövde skriva provet hela 5 gånger innan hon fick 1.8, i en tid där det var inflation på poängen, säger väl egentligen allt om hur korkad hon är.