2026-06-14, 14:29
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Faktum kvarstår. Du retar dig på att hon är positiv och glad inför sitt väntande barn - för hon ska minsann ha ångest och våndas över en kommande omställning - som uppenbarligen inte var positiv i ditt liv.

Du tolkar allt hon gör till att vara något fel.

Jag skriver min åsikt om innehållet i dina inlägg och den faktiska mobbing du utövar när du ständigt ska kritisera henne.

Det är fascinerande hur provocerad du blir av att någon diskuterar en influencers offentliga innehåll sakligt.
Att du måste klistra på mig ångest och bitterhet för att kunna hantera min åsikt säger allt om dina egna låsningar.
Du är verkligen helt besatt av att försöka analysera mitt privatliv och mina känslor.
Du vet ingenting.
Dröm vidare i din fantasi,
Citera
2026-06-14, 14:36
Medlem
Total meningslös diskussion idag (som vinkärringen är inblandad i så klart). Oavsett, och ni kan blanda in Julia och Jocke hur mycket ni vill, är Linnea och Christopher två nerknarkade tragiska pundare.

Gör Linnea annat än gråter hemma hos morsan? Kanske dags att ta tag i sina problem. Nummer till Psykiatrin hos Malmö finns nog på Google.

På tal om nerknarkade pundare. Jacke är jävligt tyst 😁 Han som var så stor och stark, hade rätt, var så säker på sin sak, man skulle lyda och tro honom, han levde i en fantasi att alla var rädda för honom men verkligheten var att respekten och rädslan för honom var princip noll. Han är som en ballong, blåser upp sig själv sedan sprängs den och han går och gömmer sig ett tag, men nu har det vart drygt 5 månader. Chatten och Christopher fängelse blir nog för jobbigt plus lite annat. Förstå mig rätt, det är bra för Jackes skull att han sitter tyst som en mus för när han uttalar sig gör han bort sig och skämmer ut sig själv och tjejen. Bra hon givit han munkavel. Kommer ta lång tid för han att jobba upp sitt förtroende igen. Han är för svag för drama och har inte karaktäreren för att bråka utan Christophers uppbackning. Själv är han en vilsen liten grabb.

Sedan att lägga ner sin tid på att hata Christopher, jag kan förstå det han är ju vidrig och totalt rökt i huvudet. Lite samma med osympatiska Linnea. Men jag fattar inte hur man kan lägga ner tid på att försvara Christopher och Linnea 😆 Även om det skulle vara så att kritiken ibland är orättvis. Skit ska skit ha. Så är det.
Citera
2026-06-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Total meningslös diskussion idag (som vinkärringen är inblandad i så klart). Oavsett, och ni kan blanda in Julia och Jocke hur mycket ni vill, är Linnea och Christopher två nerknarkade tragiska pundare.

Gör Linnea annat än gråter hemma hos morsan? Kanske dags att ta tag i sina problem. Nummer till Psykiatrin hos Malmö finns nog på Google.

På tal om nerknarkade pundare. Jacke är jävligt tyst 😁 Han som var så stor och stark, hade rätt, var så säker på sin sak, man skulle lyda och tro honom, han levde i en fantasi att alla var rädda för honom men verkligheten var att respekten och rädslan för honom var princip noll. Han är som en ballong, blåser upp sig själv sedan sprängs den och han går och gömmer sig ett tag, men nu har det vart drygt 5 månader. Chatten och Christopher fängelse blir nog för jobbigt plus lite annat. Förstå mig rätt, det är bra för Jackes skull att han sitter tyst som en mus för när han uttalar sig gör han bort sig och skämmer ut sig själv och tjejen. Bra hon givit han munkavel. Kommer ta lång tid för han att jobba upp sitt förtroende igen. Han är för svag för drama och har inte karaktäreren för att bråka utan Christophers uppbackning. Själv är han en vilsen liten grabb.

Sedan att lägga ner sin tid på att hata Christopher, jag kan förstå det han är ju vidrig och totalt rökt i huvudet. Lite samma med osympatiska Linnea. Men jag fattar inte hur man kan lägga ner tid på att försvara Christopher och Linnea 😆 Även om det skulle vara så att kritiken ibland är orättvis. Skit ska skit ha. Så är det.

Ja vad hände med Jacke egentligen? Blev han utbränd av allt drama tro?
Citera
2026-06-14, 15:02
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB

Ja anledningen till att folk lägger sin tid till att hata på chrippa här inne är för jockiboi (hans fittögda bror) matat i folk oändligt med lögner via sina hundar. Man undrar ju hur mycket som verkligen är sant i hela denna soppa då de kommit ut så himla mycket lögner jocke vräkt ur sig bara för 3 år sedan om vad de faktiskt står i hans egna socpapper. De verkligen haglar lögner.

https://youtu.be/NauFJnwI2fs

Hörde att de verkar pågå en hel del bakom kulisserna nu som kanske inte är bra för den korta killen med fittögon.

Jag verkligen unnar chrippa och linnea vad som komma skall! Jobbigt för dom som krigat för jocke dessa år bara...
Citera
2026-06-14, 15:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Ja vad hände med Jacke egentligen? Blev han utbränd av allt drama tro?

Eller så insåg han att det är helt idiotiskt att syssla med drama.
Citera
2026-06-14, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Eller så insåg han att det är helt idiotiskt att syssla med drama.

Hans flickvän ska ha varit otrogen också.
Citera
2026-06-14, 15:21
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Och då får du gärna presentera var det kommer ifrån. Får annars är det ett vidrigt påstående!
Citera
2026-06-14, 15:24
Medlem
Citat:
Och då får du gärna presentera var det kommer ifrån. Får annars är det ett vidrigt påstående!

Det kom ut i samband med chatten.
Citera
2026-06-14, 15:27
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Det kom ut i samband med chatten.

Okej. Har inte sett det. Men i vilken del?
Citera
2026-06-14, 15:33
Medlem
Citat:
Okej. Har inte sett det. Men i vilken del?

Har skrivts i tråden också, där ingen dementerar. Är det viktig info så får du väl söka omkring lite.
Citera
2026-06-14, 15:53
Medlem
Citat:

Och hans arbetsgivare skällde ut honom.
Citera
2026-06-14, 15:56
Medlem
Citat:

Vill du ha namn på killen eller vad? Dels presenteras det i slutet på chatten men du kan också se att killen som gillat flera av Jackes bilder inte längre är vänner på FB. De umgicks senast i höstas men är nu inte vänner på Facebook. Även tjejen är inte vän med han på Facebook längre. Jävligt skumt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in