Citat:
Ursprungligen postat av
bakelsernassmak
Du säger exakt samma saker som jehovas vittnen. Är du säker?
Jag är säker på att jag inte hävdar detsamma som Jehovas Vittnen. De har större fokus på Jesus än de flesta samfund men står under sina "kyrkofäder", den styrande kretsen.
Jag tror att Guds rike är annorstädes, de tror att det är på jorden. De tror på Bibeln medan jag tror på profeterna. Osv. Släpp det!