2026-06-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Riskerna att göra nån gravid är ännu större när båda är unga.
Skulle preventivmedel inte finnas idag så hade 95% av alla tjejer som har sex regelbundet varit gravid

Ja men det är väl ingen big deal att göra någon gravid.
Citera
2026-06-14, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok

Tycker jag nog.
Tänk om 15 år när ungen går i nian och vill ha kontakt med sin riktiga pappa då?
Ungen kanske söker upp dig och knackar på en dag och säger han hatar dig och allt sånt.

Sen är det nog så att alla som inte växt upp med sin riktiga förälder inte mår bra pga det.
Min pappa blev till när min farfar träffade min farmor över en sommar, sen ville inte farfar ha nåt att göra med farmor eller barnet.
Min pappa har mått dåligt i perioder för att han inte haft nån bra kontakt med sin pappa.

Gör man någon gravid bör man också vara man nog att ta hand om ungen.
Citera
2026-06-14, 12:12
Medlem
Citat:
Tycker jag nog.
Tänk om 15 år när ungen går i nian och vill ha kontakt med sin riktiga pappa då?
Ungen kanske söker upp dig och knackar på en dag och säger han hatar dig och allt sånt.

Sen är det nog så att alla som inte växt upp med sin riktiga förälder inte mår bra pga det.
Min pappa blev till när min farfar träffade min farmor över en sommar, sen ville inte farfar ha nåt att göra med farmor eller barnet.
Min pappa har mått dåligt i perioder för att han inte haft nån bra kontakt med sin pappa.

Jag har haft kontakt med alla mina barn.
Citera
2026-06-14, 12:57
Medlem
Citat:
Jag har haft kontakt med alla mina barn.

Långt ifrån alla pappor som har det.
Sen, hur bra den kontakten är går ju att ifrågasätta.

Även om du tycker att du har bra kontakt med dina barn så kanske dom tycker kontakten är dålig eller att det är jobbigt att ha 5 halvsyskon och 5 styvmorsor.
Citera
2026-06-14, 13:11
Avslutad
Citat:
Haha, detta var nog det roligaste inlägget i den här tråden
Det är verkligen ingen liten sak att göra någon gravid. Ett tips till folk är att aldrig utgå ifrån att tjejen skyddar sig. Fråga om du är osäker. Onödigt om en natt resulterar i att du blir bidragsskyldig i 18 år framöver för att inte tala om att ungen får växa upp utan en närvarande pappa.
Citera
2026-06-14, 22:42
Medlem
Citat:
Långt ifrån alla pappor som har det.
Sen, hur bra den kontakten är går ju att ifrågasätta.

Även om du tycker att du har bra kontakt med dina barn så kanske dom tycker kontakten är dålig eller att det är jobbigt att ha 5 halvsyskon och 5 styvmorsor.

Jävla tjat på dig alltså.
Citera
2026-06-19, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnz
Skyddar inte mot sjukdomar dock.

Tråden handlar om ofrivillig pappa. Inte sjukdomar.
Så vitt jag vet har ingen blivit gravid av att bli påsatt i stjärten...
Citera
2026-06-30, 13:51
Medlem
Nu kan ni anmäla kvinnorna för våldtäckt ifall de lurat er att de använt piller eller spiral.

(FB) Dömd till 3 år för våldtäkt pga skippad kondom. Borde inte p-piller räcka?

Preskriptionstiden är 10 år.
Citera
2026-06-30, 14:03
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnz
Men skulle ni då säga att det handlar om okunskap? Eller bara blint lita på tjejen?

Om man inte litar på den man har sex med ska man kanske inte ha sex? Att bli gravid eller inte klargöra att man inte har preventivmedel måste innebära att kvinnan är riktigt riktigt sjuk i huvudet. Kvinnor är säger att män är egoistiska som har sex utan kondom, men hur många gånger mer egoistiskt är det inte att medvetet bli gravid mot den andre personens vilja eller kanske ännu mer mot det oönskade barnet. Män generellt är romantiska och logiska. Kvinnor generellt är utstuderat materiellt kalkylerande och egoistiska.

Citat:
Ursprungligen postat av auto-fellatio
Man får ju hoppas att tjejen säger ifrån om hon inte äter piller, såvida inte hon råkar vara sugen på en knodd med en främling.

Hur störd i huvudet är man inte om man medvetet blir gravid med en främling.

Citat:
Tycker jag nog.

Barn behöver både sin mamma och sin pappa. Barn är 100% oskyldiga till sin tillkomst. Man kan vara förbannade på varandra men ta för helvete inte ut det på barnet eller låt barnet komma i kläm.
Citera
2026-07-01, 02:46
Medlem
De tänker på sina egna själviska behov.
Citera
2026-07-02, 20:40
Medlem
Man vill knulla så mycket att man inte bryr sig om konsekvenserna.
Hade jag legat med en random tjej och jag visste hon skulle behålla barnet om hon blev gravid och jag var tvungen betala underhåll så skulle jag inte spruta i henne nej.
Citera
2026-07-02, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Nu kan ni anmäla kvinnorna för våldtäckt ifall de lurat er att de använt piller eller spiral.

(FB) Dömd till 3 år för våldtäkt pga skippad kondom. Borde inte p-piller räcka?

Preskriptionstiden är 10 år.
Du verkar tro at det bara finns två typer av preventivmedel. Eftersom du endast nämner dessa i alla dina inlägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in