2026-06-13, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Vad fint att hon fått dit en plastblomma på mattan 🤣🤣. Hon kan inte ta en bild utan en plastblomma. Ser ju helt märkligt ut med en blomma på en matta.

Hahaha hon är som en parodi på sig själv.
Och ännu mer leksaker i hallen 😳 Redan överfullt i Lars rum ju.
Citera
2026-06-13, 18:52
Medlem
Charmig soffbild 😳. Hur huuuuur vill man lägga ut en sån bild på sig själv? Jag fattar att hon vill vara relaterbar för alla med olika kroppar. Meeen ändå, det hade varit helt ok att bara ha andra bilden.

Jag är helt med på att alla är vackra oavsett. Men varför hela tiden lägga ut bilder med fula miner, håret som står som en kvast och en baddräktsbild som denna? Vill man verkligen visa sig så för hela världen?
Herregud....
Citera
2026-06-13, 19:09
Medlem
Citat:
Charmig soffbild 😳. Hur huuuuur vill man lägga ut en sån bild på sig själv? Jag fattar att hon vill vara relaterbar för alla med olika kroppar. Meeen ändå, det hade varit helt ok att bara ha andra bilden.

Jag är helt med på att alla är vackra oavsett. Men varför hela tiden lägga ut bilder med fula miner, håret som står som en kvast och en baddräktsbild som denna? Vill man verkligen visa sig så för hela världen?
Herregud....

Men alltså alla ÄR inte vackra oavsett. Precis som man säger alla bebisar är söta, dom är inte det. Hennes bild är bara äcklig.
Citera
2026-06-13, 19:11
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Herregud vilken ful bild! Ingen vill visa sig från den vinkeln, hur nöjd man än är med sin kropp! Man vill inte se fulare ut än man egentligen är! Sen varför envisas hon med att dra upp allt i benen, eller köpa såna modeller om dom nu ska se ut så, hon har inte kroppen för det! Köp en helt vanligt skuren baddräkt eller bikini, du ska inte vara med i Baywatch Hanna!
Citera
2026-06-13, 19:39
Medlem
Citat:

Herregud....
Tänkte samma sak. Hon vill vara ett offer, det märks att hon lever på det.
Citera
2026-06-13, 20:06
Medlem
Är vanligtvis en tyst läsare här, men vill lyfta något jag reagerat på mer och mer frekvent senaste månaderna gällande HT’s content. Ja, influencers jobb är att göra reklam. Men ALLT hon postar handlar om reklam, reklamlänkar, otaliga onlinebeställningar, konstanta shoppingrundor. Hon har liksom ingen personlighet längre, allt är bara yta. Desperata försök att mjölka ur varje liten krona - vilket hon dessutom misslyckas med. Märkliga video-samarbeten, flertalet som blivit borttagna i efterhand, uttalanden och inte minst hennes ”fysiska besvär”. Kontakt med vården hit och dit. Kämpar som en dåre för att få hjälp med saker, när hon blir erbjuden vänder hon kappan efter vinden och avstår? Liksom va?
Du menade nyss på att du är döende? Och nu är det.. okej? Nu är det ”chatte” som gäller och AI-bilder som visar ”hennes drömhem” som hon aldrig ens kommer ha ork eller råd att fixa.
Hårfärgningarna? Driver hon med oss? Det känns så? Allt skriker instabilitet.
Målar om rum sjuttio gånger. Så otroligt impulsstyrd..
Citera
2026-06-13, 20:15
Medlem
Hon behöver inte sära på benen så på bilden.
Citera
2026-06-14, 00:24
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hon behöver inte sära på benen så på bilden.

Skönt att jag inte är ensam med att tycka bilden påminner om ett gynbesök.
Tänkte att hon kanske tyckte sig få till nån bra vinkel men det ser bara snuskigt ut.
En av hennes vanliga mat-orgasm-face på denna så har Kebab material för nästa in i koppen sprut 😅
Citera
2026-06-14, 00:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Tyckte den svarta baddräkten var snygg. Den plus en svart sarrong över täcker de flesta skavankerna.
Bikinin där har jag sett henne använda förra året, den är inte smickrande för någon under 65 år.

Hanna har en helt vanlig småfet/smal kropp som hon inte behöver försöka göra rage content om, jag är bra mycket mer intresserad av hur hon tänker skydda Lars i Turkiets juli hetta.
Förra året valde de bort att åka dit pga värmen/Lars (eller skyllde iaf på det) och så mycket äldre är inte Lars nu.
Kommer de gulliga strama tofsarna gå före användning av solhatt? Kommer vagnen få ett ordentligt solskydd? Får Lars dricka riktigt vatten istället för uttorkande sockersaft?
Kommer Lars kläs i löst heltäckande eller blir det den ursöta lilla baddräkten från Gekås som ersätter allt sunt förnuft.
Spänningen är olidlig...
Citera
2026-06-14, 10:20
Medlem
65.4 nu. Det dalar sakta
Citera
2026-06-14, 17:34
Medlem
Inget samarbete eller reklamlänk idag? 🤷🏼‍♀️
Citera
2026-06-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Inget samarbete eller reklamlänk idag? 🤷🏼‍♀️

Hon sitter väl och väntar på att engagemanget ska trilla in på baddräktsbilden….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in