2026-06-13, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Fast det handlar inte om att bli drogad och våldtagen av vem som helst utan av någon hon känner och litar på. Stor skillnad.
Man drogar inte någon. Det är fel på alla sätt och riktigt konstigt. Hur kommer man ens på tanken?
Citera
2026-06-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Man drogar inte någon. Det är fel på alla sätt och riktigt konstigt. Hur kommer man ens på tanken?
People are weird. Och det är som det ska, så länge samtycke finns 🙂
Citera
2026-06-13, 23:30
Medlem
Citat:
People are weird. Och det är som det ska, så länge samtycke finns 🙂
Hur har man samtycke med någon som är drogad?
Citera
2026-06-13, 23:31
Medlem
Citat:
Hur har man samtycke med någon som är drogad?
Man ger samtycke innan. Till någon man litar på kommer att finnas där efter.
Citera
2026-06-13, 23:33
Medlem
Citat:
Man ger samtycke innan. Till någon man litar på kommer att finnas där efter.
Jag hade inte kunnat lite på någon som villel droga mig.
Citera
2026-06-13, 23:34
Medlem
Citat:
Ok.
Citera
2026-06-14, 09:21
Medlem
Citat:

Tro det eller ej, men alla människor fungerar inte som dig.

Först och främst är det hon själv som har sagt att hon vill att jag ska ge henne antingen alkohol eller någon drog (eller kombo) för att hon vill känna sig maktlös.
Hon hade aldrig frågat mig om hon inte litade på mig.
Jag vill använda droger för att hon normalt sätt dricker främst alkohol eller röker gräs och jag vill ge henne en ny upplevelse.

Hon har bett mig att styra upp det här. Hon har gett mig sitt samtycke och förtroende, och jag vill såklart leverera eftersom jag själv finner njutning i detta men också att ge henne njutning.

Vi är två vuxna människor som vill leka tillsammans, vad är problemet?
Citera
2026-06-14, 09:37
Medlem
Herregud, det är bara lite droger och en sexkink som går utanför den svenska "vi är så liberala" fyrkanten.. Sitt ner i båten, era rackarns moralkärringar.

Jag personligen tycker inte att det är något attraktivt eller tilltalande med detta scenario men jag kan iallafall låta människor vara människor..

OnT: Testa MDMA:t först men med normal kvalité så räcker en 100mg lina, några groggar för att bli i ett skönt transliknande tillstånd.

Vill ni gå vidare än ett skönt transliknande tillstånd så kombinera med 1mg xanax (endast 1mg, dvs 1 vanlig tablett). Då lär man både vara euforisk samt däckad. Överdosera inte alkoholen innan bara. (Ingen fysiskt fara eller fara för livet, men alkohol + benzo kan uttrycka sig i märkliga former personlighetsmässigt )
Citera
2026-06-14, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesBureus
Tro det eller ej, men alla människor fungerar inte som dig.

Först och främst är det hon själv som har sagt att hon vill att jag ska ge henne antingen alkohol eller någon drog (eller kombo) för att hon vill känna sig maktlös.
Hon hade aldrig frågat mig om hon inte litade på mig.
Jag vill använda droger för att hon normalt sätt dricker främst alkohol eller röker gräs och jag vill ge henne en ny upplevelse.

Hon har bett mig att styra upp det här. Hon har gett mig sitt samtycke och förtroende, och jag vill såklart leverera eftersom jag själv finner njutning i detta men också att ge henne njutning.

Vi är två vuxna människor som vill leka tillsammans, vad är problemet?
Hur ska hon ens känna något av ”upplevelsen” när hon är halvt nersövd?

Ni är inte två vuxna människor som ”vill leka tillsammans”. Du eller Ni är en hög pundare som ska våldta en neddrogad person.
Citera
2026-06-14, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pissibyxan
Herregud, det är bara lite droger och en sexkink som går utanför den svenska "vi är så liberala" fyrkanten.. Sitt ner i båten, era rackarns moralkärringar.

Jag personligen tycker inte att det är något attraktivt eller tilltalande med detta scenario men jag kan iallafall låta människor vara människor..

OnT: Testa MDMA:t först men med normal kvalité så räcker en 100mg lina, några groggar för att bli i ett skönt transliknande tillstånd.

Vill ni gå vidare än ett skönt transliknande tillstånd så kombinera med 1mg xanax (endast 1mg, dvs 1 vanlig tablett). Då lär man både vara euforisk samt däckad. Överdosera inte alkoholen innan bara. (Ingen fysiskt fara eller fara för livet, men alkohol + benzo kan uttrycka sig i märkliga former personlighetsmässigt )
Tack för ett vettigt svar! Jag har faktiskt redan funderat på ca 80-100mg MDMA och typ tre normalstora GTs för att få henne lite go.
Vill helst inte blanda för mycket heller. Funderar på om jag istället ska få henne att röka en massa gräs o hasch och sedan ge henne några drinkar.
Vill som sagt inte att hon ska vara helt utslagen, bara liksom svag och dimmig i hjärnan.

Citat:
Hur ska hon ens känna något av ”upplevelsen” när hon är halvt nersövd?

Ni är inte två vuxna människor som ”vill leka tillsammans”. Du eller Ni är en hög pundare som ska våldta en neddrogad person.

Okej, du kan gå nu. Vi har alla läst din åsikt.
Citera
2026-06-14, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesBureus
Tack för ett vettigt svar! Jag har faktiskt redan funderat på ca 80-100mg MDMA och typ tre normalstora GTs för att få henne lite go.
Vill helst inte blanda för mycket heller. Funderar på om jag istället ska få henne att röka en massa gräs o hasch och sedan ge henne några drinkar.
Vill som sagt inte att hon ska vara helt utslagen, bara liksom svag och dimmig i hjärnan.

Det lär göra susen för en person i den storleken utan alltför mycket drog- eller alkoholvana.

Om ni är bekväma med cannabis så toppa med det sista biten, men rent personligen så hade jag gått på benzo.
Citera
2026-06-14, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Filma och dela med förfan

Fotografering och filmning kommer att ske, men vet inte om jag kommer dela det. Om jag har hennes tillåtelse så delar jag mest sannolikt via mitt reddit-konto i diverse CNC-subreddits.

Citat:
Ursprungligen postat av pissibyxan

Det lär göra susen för en person i den storleken utan alltför mycket drog- eller alkoholvana.

Om ni är bekväma med cannabis så toppa med det sista biten, men rent personligen så hade jag gått på benzo.

Jag har ingen större erfarenhet av benzo, men har gott om erfarenhet med cannabis så kommer nog köra på det.
Tack för bra, seriösa svar @pissibyxan!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in