2026-06-13, 21:14
Medlem
Börja med tidsgräns för SFI (det är väl redan på gång?). Efter två år så står man till arbetsmarknadens förfogande, med eller utan godkänd SFI. Därmed kan man kommenderas till att plocka bär i Norrland eller skura toaletter på Stureplan eller vad som helst, annars inga bidrag. Efter två år får man själv bekosta tolk. Specialkost i skolan (halal) bekostas själv.

Väldigt många kommer då att packa väskan (vi kan vara snälla och bjuda på enkelbiljetten hem). Framförallt kommer inflödet att avstanna helt.

Att förbjuda slöja på allmän plats leder ingen vart, man måste skära bort det som lockade hit folk till att börja med: Livstids försörjning utan motprestation.
Citera
2026-06-13, 21:17
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Epstein är eran högsta ledare.
Epstein!
Nej. Du ber till muhammed pedofilen. Jag ber inte till någon. Skillnaden mellan dig och mig. Jag skapar min egen framtid, gör vad jag tycker är bäst och lever efter kristna värderingar även om jag inte tillber dem. Skapat mig en rätt bra tillvaro här i Sverigestan, och tänker se till att det fortsätter så tills jag ställer tofflorna på hyllan. Jag är Svensk!

Du. Är du rättrogen muslim tillber du din pedofilprofet minst en gång var dag. Är du inte rättrogen förstår jag inte varför vi ens diskuterar? Åk hem till sanden där du hör hemma.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-06-13 kl. 21:19.
Citera
2026-06-13, 21:18
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Vi är redo att kriga.
Testa gränser och se rebellen i oss glänsa.

Så enkelt är det.

En rebell med en genomsnittlig IQ på ~80.
Det vill säga lika smarta som en svenskt lindrig utvecklingsstörd.

https://www.semanticscholar.org/paper/The-Comparison-of-Mean-IQ-in-Muslim-and-Non-Muslim-Templer/7612c3e84a708dc0000dae0fe6607228ea8749f5

Vi går till våra gruppbostäder och ber dem formulera en strategi för att ge er pisk. Om det mot förmodan blir några kvar av er skickar våra Golden retrievers på er. (Haram) Du vet brur, om en hynd slickar dig på hand du måste tvätt hand sju gånger, sex med tvål en med jord brur, wallah jag svär på Gud.

Ni är så jävla sämst
Senast redigerad av flesh-flute 2026-06-13 kl. 21:20.
Citera
2026-06-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Ge dem utländska konton på ett bankkontor mitt i Sinai och betala ut alla bidrag dig. De kommer att följa efter pengarna.
350 000 kronor per vuxen (personer över 18 år)
25 000 kronor per barn
högst 500 000 kronor för makar eller sambor tillsammans
högst 600 000 kronor för ett hushåll.

Inga dåliga summor.
Citera
2026-06-13, 21:31
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
350 000 kronor per vuxen (personer över 18 år)
25 000 kronor per barn
högst 500 000 kronor för makar eller sambor tillsammans
högst 600 000 kronor för ett hushåll.

Inga dåliga summor.
Lätt värt det. När de åkt stryper man utbetalningen. De kostar mer när de är här. Bäst vore om de aldrig kom in i landet. Stora besparingar!
Citera
2026-06-13, 21:37
Medlem
Vänstern verkar ju vinna valet i höst. Så ni alla kan glädjas åt ett tillskott på några hundra tusen muslimer. Eftersom V är ett parti för Islamister och terrorister så kommer givetvis dom se till att vi får in liknande typer.
Citera
2026-06-13, 21:38
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Vi går till våra gruppbostäder och ber dem formulera en strategi för att ge er pisk. Om det mot förmodan blir några kvar av er skickar våra Golden retrievers på er. (Haram) Du vet brur, om en hynd slickar dig på hand du måste tvätt hand sju gånger, sex med tvål en med jord brur, wallah jag svär på Gud.

Ha ha! Asså, jag säger bara blattar , de är ör jäkla lustiga. Att de orkar hålla på?
Citera
2026-06-13, 21:43
Medlem
Pungsvings avatar
Utan bidragen och flummandet med kriminella så drar de vidare. Så enkelt är det.
Citera
2026-06-13, 22:22
Medlem
Cadells avatar
tycker slöjförbud och rivning av moskeer vore en bra början
Citera
2026-06-14, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Här kommer vi med förslag på hur vi på ett fredligt sätt får muslimer att vilja lämna Sverige.

Jag börjar: Slöjförbudet lär ju få många att vilja lämna landet.
Förbjud halalmat.
Förbjud moskeer
Ta bort hemspråk i skolan
Ta bort tolk
Begå brott automatisk utvisning

Vad tror ni om detta? Hade musliner börjat lämna Sverige då?
Kan bara se krig som utväg , känslan är dock att just vi i Sverige kommer vänta tills vi är i minoritet, England och Irland verkar köra nu! Känns lite som sista chansen
Citera
2026-06-14, 04:01
Medlem
Så länge kvinnor har rösträtt, kommer dessa förslag aldrig att gå igenom.

Kvinnor är orsaken till problemen vi ser med invandringen.
Citera
2026-06-14, 05:58
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Vi är här för att stanna.
Ni förstör våra hemländer indirekt.

Vi är här för att stanna.
Vare sig du gillar det eller inte.
Du har rätt i att Sverige indirekt förstör andra fattiga länder.

I länder där barn svälter finns få som kan arbeta, vara produktiva och har pengar. Dessa få lockar sverige hit så att de går på bidrag istället varav många läkare som kör taxi eller parasiterar när de borde stanna hemma och hjälpa sitt eget land istället för att köpa en flygbiljett till sverige när deras landsmän inte har råd med mat.

Ni ska alla skickas hem. Det är det bästa för både sverige och alla fattiga miserabla negerländer och arabländer, och är det mesr hållbara både ekonomiskt och för miljön.

Schas!
Försvinn från Sverige innan det blir med tvång eller ännu värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in