2026-06-13, 20:15
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Bättre än att vara pedofil.
Ger sig på småbarn.

Är vad ni gör.
Åtminstone där är vi rena.

Och vi har en väldigt stark historia.
Inte som vikingar som bara ges å sket.
Finns inget rent med muslimer! Er ledare muhammed var pedofil. Så ni blev som ni blev tyvärr.
9 år var Aisha. Hela er tro bygger på pedofil och våldtäkt. Tack vi har fått ta del av den även i Sverige så vi vet. Alla muslimer är smutsiga. Att vara muslim är att vara ett smutsigt djur. Du kan aldrig förneka vad ni kommit med till Sverige. Innan er fanns i princip inte gruppvåldtäkter här. Det är vad ni bidragit till i Sverige. Finns inget positivt alls ni bidragit till. Bara skit och elände.

När bidragen tar slut drar ni vidare. Hej då!
Citera
2026-06-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Du är dum och okunnig.

Detta är ett bättre sätt:

Sluta stötta Israel och USA våld mot Mellanöstern.

Punkt slut.

Då kan Sverige hävda att vi inte har något med våldet att göra och på så sätt också inte ta emot folk från Mellanöstern.

DOCK! Så länge som vi stöttar våldet där nere så ska man banne mig stå för det på alla sätt.

Ut ur EU är också ett bra steg på vägen. Misslyckat jävla projekt tillsammans med NATO som är fegheten själv.

Ut ur EU och NATO är ett måste.
Tyvärr är det i princip bara AfS och andra småpartier som står för detta nu.
Citera
2026-06-13, 20:27
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
Jag är äkta svensk, och jag är av samma uppfattning, vill bara addera Östslaverna, alltså ryssar och övriga kreatur.
Fast min familj slagits i krig mot ryssar och jag hatar dem måste jag ändå säga jag respekterar dem mer än araber. Respekterar negrer mer än araber. Jag slår inte ens ihjäl getingar då jag vet de har sin plats i naturen. Arabiska muslimer är det lägsta på min skala lägre än daggmaskar som också har sin plats i naturen och är underskattade egentligen då de förbättrar jorden.

Muslimer förbättrar ingenting. De skall åka hem till länderna de själva förstört.

(Finns kristna araber och Iranier, som släppt muslimskiten och blivit sekulära vanliga människor) De har jag inget emot egentligen, men de är inte överrepresenterade i brott heller.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-06-13 kl. 20:33.
Citera
2026-06-13, 20:36
Avstängd
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ni är dem största pedofilerna och lite till.

Din profet hade bokstavligen sex med en 9åring och gifte sig med henne när hon var 6år ung...

Och dom flesta Islamska länder tillåter barnäktenskap..
Citera
2026-06-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vi kan börja orda om hur farlig naturen i Sverige är. Blattar är ju skitskraja för skogen, naturen. Tror älgar och björnar kommer käka upp dom. Det kan vi poängtera mera. Japp de kommer döda dig på direkten.
Ja de slaktar våra igelkottar, de jävlarna. 😈
Vänta till vi skickar rådjursmsmammorna på dem. 😙😁
Citera
2026-06-13, 20:55
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ni är dem största pedofilerna och lite till.
Vår högste ledare är obefläckad, till skillnad från er. Pedofilen muhammed!
Citera
2026-06-13, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Finns inget rent med muslimer! Er ledare muhammed var pedofil. Så ni blev som ni blev tyvärr.
9 år var Aisha. Hela er tro bygger på pedofil och våldtäkt. Tack vi har fått ta del av den även i Sverige så vi vet. Alla muslimer är smutsiga. Att vara muslim är att vara ett smutsigt djur. Du kan aldrig förneka vad ni kommit med till Sverige. Innan er fanns i princip inte gruppvåldtäkter här. Det är vad ni bidragit till i Sverige. Finns inget positivt alls ni bidragit till. Bara skit och elände.

När bidragen tar slut drar ni vidare. Hej då!

Jag måste bara tillägga att alla svenskar är pedofiler. Och det säger en del om eran ras.
Citera
2026-06-13, 20:57
Medlem
zombie-nations avatar
Varför får kristna från Mena vara kvar? Skulle de vara speciellt annorlunda?
Citera
2026-06-13, 21:07
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Här kommer vi med förslag på hur vi på ett fredligt sätt får muslimer att vilja lämna Sverige.

Jag börjar: Slöjförbudet lär ju få många att vilja lämna landet.
Förbjud halalmat.
Förbjud moskeer
Ta bort hemspråk i skolan
Ta bort tolk
Begå brott automatisk utvisning

Vad tror ni om detta? Hade musliner börjat lämna Sverige då?

Det är redan på gång tack vare Tidöpartierna. Inte officiellt naturligtvis men alla fattar vad de är ute efter. Sverige ska bli ett oattraktivt land för Muhammeds efterföljare.

Kvalificering till välfärdsbidrag (från 1 januari 2027): Nyanlända (främst tredjelandsmedborgare) måste ha bott lagligt i Sverige 5 år (inom 15-årsperiod) för att få barnbidrag, flerbarnstillägg, bostadsbidrag, föräldrapenning (grundnivå), sjukersättning (garanti) m.fl. Gäller nya ankomster efter 2027.
• Snabbspår via arbete: Kvalificering efter 6 månader med ~40 000 kr/mån i lön, eller 12 av 24 månader med ~21 000 kr/mån.
• Aktivitetskrav (från 1 juli 2026): Långvariga mottagare av försörjningsstöd måste delta heltid i språk, praktik, arbete eller samhällsarbete för att behålla bidrag. Kommuner måste erbjuda insatser.
• Bidragstak: Tak på totala bidrag per hushåll för att begränsa stora familjer.
• Skärpt anhöriginvandring (från okt 2026): Hårdare försörjningskrav, färre undantag.
• Medborgarskap: Från juni 2026: Hemvisttid upp till 8 år (istället för 5), krav på svenska/samhällskunskap, egen försörjning, hederligt levnadssätt. Möjlighet att återkalla vid brott.
• Återvandringsbidrag: Höjt belopp för frivillig återvändning (från 2026).
• Övrigt: Tidsbegränsat boende, stramare asylregler, utvisningar vid brott, stopp för bidrag till papperslösa.

Demokrativillkor (lag från 1 jan 2025): Statsbidrag till trossamfund stoppas om samfundet/företrädare:
• Främjar våld, tvång, hot.
• Diskriminerar (t.ex. olika regler för män/kvinnor, som i skilsmässa).
• Motarbetar demokrati, jämställdhet eller grundläggande rättigheter.
• Exempel: Moskéer med könsseparering eller imam som predikar hat riskerar att förlora bidrag.
• Utländsk finansiering: Utredning (dir. 2025:52) pågår för att förbjuda/motverka utländsk finansiering (från Saudiarabien, Iran, Qatar m.fl.) till trossamfund med koppling till islamism/extremism. Mål: stoppa utländsk påverkan.
• Stoppade bidrag: Exempelvis Islamic Relief, vissa shia-moskéer (Imam Ali) och Muslimska Brödraskapet-kopplade organisationer har fått bidrag indragna p.g.a. extremismkopplingar. Paraplyorganisationer kan inte längre söka bidrag åt medlemmar lika enkelt.

Tyvärr hatar svenska folket detta, men älskar Magdalena Andersson. Med V och Mp som stödhjul så kan vi räkna att allt är som vanligt igen.
Senast redigerad av flesh-flute 2026-06-13 kl. 21:11.
Citera
2026-06-13, 21:08
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Jag måste bara tillägga att alla svenskar är pedofiler. Och det säger en del om eran ras.
Det är inte vår natur, men vi, jag vet det finns pedofiler bland oss. Vi dyrkar däremot inte en pedofilprofet som skapat en religion runt avarten. Det är skillnaden mellan oss och er. Ni dyrkar en pedofil.

Ni kommer bli utkastade härifrån. Ni har inget här att göra och har aldrig haft. Vi har aldrig invaderat er eller gjort er något. Förutom vi hade en stödtrupper (oklart om de ens användes) vid slaget om Wien när ni även då invaderade. Tog stopp då och varade i 300år De flesta kristna länder slöt upp mot osmanerna, turkarna, muslimerna.

300år av fred har gjort oss veka och striden står nu inte på slagfältet, det är en annan sorts invasion i dag.
Citera
2026-06-13, 21:11
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vi förbjuder som nation både nöt o lammkött. Endast gris är välkommet på bordets kött väg.

Det blir tomt fort...
Citera
2026-06-13, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vår högste ledare är obefläckad, till skillnad från er. Pedofilen muhammed!

Epstein är eran högsta ledare.
Epstein!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in