2026-06-14, 01:11
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Det där är en riktig highlight! Klart Sveriges största mytoman känner igen sig i Sveriges näst största mytoman

Ps
För er som är läskunniga rekommenderar jag boken Mannen som slutade ljuga

Ja, att Jocke är känd och besitter sådan makt. Kan närmast likställas med att Quick skulle sitta på samma position. Hans följare skrämmer mig mer än vad han gör.
Citera
2026-06-14, 01:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Älskar detta! Det borde uppmärksammas så mycket mer! Om vanligt folk förstod hur mycket de två har gemensamt skulle Jockeyns kanal vara död redan nu. Nu får vi istället vänta några månader. Tror att allt krackelerar efter rättegången mot Medviktarna!

Vilka kommer dit med medvikts tröjor på? Jag kommer, om jag inte hunnit lämna landet då (tröttnat på den här skiten där sådana som Jockiboi får härja fritt). ❤️

Vilken TR gäller det? Är det inte allt för långt ifrån så kommer nån i familjen vara på plats, så lilla kränkta Joakim Lundell kan få köpa tillbaka de tröjor vi innehar. För ett mycket högt pris dvs men han skiter ju ur sig pengar så det blir inga problem att ta fram stora swish-tummen..
Citera
2026-06-14, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Som någon påpekade så beror det väl helt på vad som skrivs och varför, och om han ens har rätt person. Mig veterligen är det ingen som skrivit 1000 inlägg om honom som blivit kontaktad, det närmaste man verkar komma är ett DM från HalmstadSFB på HeligaBritta där de stod att Jockes crew filmat micro113 för några veckor sedan. Men det verkar inte som att micro underrättats om detta, så antingen har jockiboi och in your head media smugit runt i buskarna och filmat in genom fönster (som när Jocke jagade Joz med kanal 5) eller så har det inte hänt. Utöver det har han skrivit till olika morsor med 75 följare som skrivit en taskig kommentar på insta typ.

Jag hade inte gnisslat om han haft bollar nog att faktiskt höra av sig till de han vill åt och betett sig som en normal person som faktiskt vill få svar. Men det vill han ju inte, han vill bara att folk som kan avslöja honom ska hålla käften.

Vad är det folk med 75 följare har avslöjat om honom?
Citera
2026-06-14, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vilken TR gäller det? Är det inte allt för långt ifrån så kommer nån i familjen vara på plats, så lilla kränkta Joakim Lundell kan få köpa tillbaka de tröjor vi innehar. För ett mycket högt pris dvs men han skiter ju ur sig pengar så det blir inga problem att ta fram stora swish-tummen..
Sthlm, 10e september.

Vore ju så fint om alla åhörare kunde komma i sina tröjor! Visa stöd mot medviktarna och sitt djupa förakt mot Jockiboi!

Men Boi dyker väl upp på länk som det ryggradslösa djur han är. Kommer vara värt det ändå. Tänk pressen när de ser folket som förenas mot ondskan!

Pressen vill skriva! Tror definitivt att de kommer vilja ha intervjuer från hatarna. Detta hände iaf när jag gick på bedragerskan Catrin Hedlunds rättegång för 100 år sedan. Ser inte att detta kommer få mindre uppmärksamhet-snarare mer!

Tycker, på allvar, att det är viktigt att så många som möjligt av oss som ser den nakna kejsaren för den han är ska gå dit! Det kan göra skillnad på riktigt när det nu i höst kommer att skrivas otaliga artiklar om Bois förfall✊🏼
Citera
2026-06-14, 01:32
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Vad är det folk med 75 följare har avslöjat om honom?

Förstår du illa?

Användaren skriver att mammor på Instagram med 75 följare, har skrivit taskiga kommentarer till honom.
Citera
2026-06-14, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Förstår du illa?

Användaren skriver att mammor på Instagram med 75 följare, har skrivit taskiga kommentarer till honom.

Är du inte läskunnig?

”han vill bara att folk som kan avslöja honom ska hålla käften”

Vilka hör han av sig för att tysta?

” Utöver det har han skrivit till olika morsor med 75 följare som skrivit en taskig kommentar på insta typ.”
Citera
2026-06-14, 01:39
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jockiboi är lite som kejsaren med nya kläder, fast hans osynliga kläder är en omvandling från en stygg jockiboi, över till en helig och förändrad Joakim Lundell.

Alla som inte ser förändringen är korkade hatare, men alla som ser den osynliga förändringen kan belönas med en shoutout.

Flashback är ungen som vrålar att kejsaren är naken. Symboliskt.

Folk vill inte vara den som säger att kejsaren är korkad nog att tro att han naken bär synliga kläder som korkade människor inte kan se.
Den biten tänkte jag också på när klippet om sexköpet blev viralt (med Cissis kommentarer osv) och Anjo gjorde en video om allt där han - surprise - försvarade sin idol.
Då sa han ”alla som är riktiga fans och har följt Jocke länge förstår att han bara skämtar här. Han har en lite speciell humor - men ni som är fans fattar!”
Medveten manipulation för att tittaren ska tänka:
”Men…jag måste väl räknas som ett riktigt fan…? Jag har ju följt honom i flera år! Först tyckte jag att han lät helt allvarlig i klippet eftersom han till och med sa att han svor på att svara ärligt, men Anjo har rätt, det var nog någon humor bakom det…ja, så måste det vara”.
(På samma sätt som Andersen ville förmedla att folket tänkte, i sin saga. ”Men jag är väl inte korkad? Då måste det ju vara så, att han har kläder trots allt…ja, så är det ju naturligtvis.”)

Helt uträknat från Jockes och Anjos sida, det var så de ville att följarna skulle tänka.
Senast redigerad av mephedron 2026-06-14 kl. 01:51.
Citera
2026-06-14, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Är du inte läskunnig?

”han vill bara att folk som kan avslöja honom ska hålla käften”

Vilka hör han av sig för att tysta?

” Utöver det har han skrivit till olika morsor med 75 följare som skrivit en taskig kommentar på insta typ.”
Han skriver privat på insta till mammor som skrivit ngt oskyldigt kritiskt om honom i andras trådar. Själv fick jag tre DM: s när jag skrivit ngt om horköpen under Cluees eller Cissi Wallins inlägg. Blev faktiskt chockad då min kommentar var typ ”Kärlek till de som drabbats av denna man”, eller liknande.

Jag har typ 100 följare och är mamma. Detta är tydligt via min insta. Tror att jag är den typiska personen som Boi ger sig på. Han hotade kanske inte men gnällde och skovade att ”du minsann borde kolla upp bättre innan du skriver elaka kommentarer och bla bla”. Urlöjligt och helt sinnessjukt att han, med sina 3,2 miljoner följare har så tunn hud att han tar sig tiden!

Klarar han inte av allt vad som kommer när man är en offentlig mytoman så har han ju ett val.

Han är en osäker liten råtta som borde ha lämnat internet för länge sedan!
Citera
2026-06-14, 01:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Sthlm, 10e september.

Vore ju så fint om alla åhörare kunde komma i sina tröjor! Visa stöd mot medviktarna och sitt djupa förakt mot Jockiboi!

Men Boi dyker väl upp på länk som det ryggradslösa djur han är. Kommer vara värt det ändå. Tänk pressen när de ser folket som förenas mot ondskan!

Pressen vill skriva! Tror definitivt att de kommer vilja ha intervjuer från hatarna. Detta hände iaf när jag gick på bedragerskan Catrin Hedlunds rättegång för 100 år sedan. Ser inte att detta kommer få mindre uppmärksamhet-snarare mer!

Tycker, på allvar, att det är viktigt att så många som möjligt av oss som ser den nakna kejsaren för den han är ska gå dit! Det kan göra skillnad på riktigt när det nu i höst kommer att skrivas otaliga artiklar om Bois förfall✊🏼

Vi bokar det redan nu, nära och bra.
Kul att nån minns CH, jag jobbade när hon var högaktuell, mot bedrägerier på nätet och lade ut en lång artikel om henne. Hon lyckades hala sina rättegångar gång på gång pga olika skäl tex urinvägsinfektion och graviditeter och fick alltid pisslåga straff.
Självklart kommer Joakim Lundell inte dyka upp, för Stockholm är både för långt och för läskigt för han. Minns det från chatten där han vred sig som en mask på kroken för att undvika att åka till Chrippas dåvarande bostad.
Citera
2026-06-14, 02:08
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Han skriver privat på insta till mammor som skrivit ngt oskyldigt kritiskt om honom i andras trådar. Själv fick jag tre DM: s när jag skrivit ngt om horköpen under Cluees eller Cissi Wallins inlägg. Blev faktiskt chockad då min kommentar var typ ”Kärlek till de som drabbats av denna man”, eller liknande.

Jag har typ 100 följare och är mamma. Detta är tydligt via min insta. Tror att jag är den typiska personen som Boi ger sig på. Han hotade kanske inte men gnällde och skovade att ”du minsann borde kolla upp bättre innan du skriver elaka kommentarer och bla bla”. Urlöjligt och helt sinnessjukt att han, med sina 3,2 miljoner följare har så tunn hud att han tar sig tiden!

Klarar han inte av allt vad som kommer när man är en offentlig mytoman så har han ju ett val.

Han är en osäker liten råtta som borde ha lämnat internet för länge sedan!

Jag har råkat ut för samma sak, därför jag ens köpte upp ett par tröjor. För jag kan inte hindra mig själv att reta upp den dumskallen då jag vet att han får analkramp av dessa tröjor.

Jag har kanske 1500 följare på SM och behöver inte ha fler, tvärtom. En helt vanlig mammis som stimmar runt med alla andra vanlisar i sociala medier och gnäller om höga matpriser och inställda tåg.
Men mig skulle Jocke stämma pga en lite kritisk/frågande kommentar i ett random kommentarsfält. Han dök upp som en kobra och bara matade på trots att jag inte orkade svara honom.
Har en lång rant från honom i PM som avslutas med att vi ses i rätten (hans ord).
Citera
2026-06-14, 07:37
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Den biten tänkte jag också på när klippet om sexköpet blev viralt (med Cissis kommentarer osv) och Anjo gjorde en video om allt där han - surprise - försvarade sin idol.
Då sa han ”alla som är riktiga fans och har följt Jocke länge förstår att han bara skämtar här. Han har en lite speciell humor - men ni som är fans fattar!”
Medveten manipulation för att tittaren ska tänka:
”Men…jag måste väl räknas som ett riktigt fan…? Jag har ju följt honom i flera år! Först tyckte jag att han lät helt allvarlig i klippet eftersom han till och med sa att han svor på att svara ärligt, men Anjo har rätt, det var nog någon humor bakom det…ja, så måste det vara”.
(På samma sätt som Andersen ville förmedla att folket tänkte, i sin saga. ”Men jag är väl inte korkad? Då måste det ju vara så, att han har kläder trots allt…ja, så är det ju naturligtvis.”)

Helt uträknat från Jockes och Anjos sida, det var så de ville att följarna skulle tänka.

Historien om kejsarens nya kläder är nog en historia som ska lära barn hur sekter fungerar, när en ledare hävdar att han inte bara är påklädd, han bär även ett magiskt tyg, ett tyg som dumskallar inte kan se hur fint det är.
Alla behövde ju spela med och låtsas att kejsaren hade kläder, och samma med Jockiboi, alla behöver låtsas att han har gjort värsta förändringen bort från jockiboi-beteendet som kunde göra han kändis men som när folk såg hur sjuk han var så var det inge kul längre att vara snubben som smetar in sig i bajs och runkar, inför ungarna på internet.

Nu är det kejsaren som inte har köpt horor. För han skämtar bara om så pass roliga saker som att knulla nån som inte vill, men som måste för att pimpen får betalt för våldtäkten.
Kejsaren var där med kukän direkt och skulle plåga slaven, sen skröt han om det online.. sen satte han på sig de nya kläderna som heter Joakim Lundell och skulle aldrig köpa sexslavars tjänster.
Ser ni inte att han har de nya kläderna och inte är jockiboi längre så är ni nog korkade, och det vill ni väl inte framstå som? Eller hur?
Låtsas då att Jocke är den ordningssamme Joakim Lundell, och inte den där jockiboi.
Citera
2026-06-14, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Historien om kejsarens nya kläder är nog en historia som ska lära barn hur sekter fungerar, när en ledare hävdar att han inte bara är påklädd, han bär även ett magiskt tyg, ett tyg som dumskallar inte kan se hur fint det är.
Alla behövde ju spela med och låtsas att kejsaren hade kläder, och samma med Jockiboi, alla behöver låtsas att han har gjort värsta förändringen bort från jockiboi-beteendet som kunde göra han kändis men som när folk såg hur sjuk han var så var det inge kul längre att vara snubben som smetar in sig i bajs och runkar, inför ungarna på internet.

Nu är det kejsaren som inte har köpt horor. För han skämtar bara om så pass roliga saker som att knulla nån som inte vill, men som måste för att pimpen får betalt för våldtäkten.
Kejsaren var där med kukän direkt och skulle plåga slaven, sen skröt han om det online.. sen satte han på sig de nya kläderna som heter Joakim Lundell och skulle aldrig köpa sexslavars tjänster.
Ser ni inte att han har de nya kläderna och inte är jockiboi längre så är ni nog korkade, och det vill ni väl inte framstå som? Eller hur?
Låtsas då att Jocke är den ordningssamme Joakim Lundell, och inte den där jockiboi.
Mkt bra beskrivet! Tror att ngn journalist kommer sno din liknelse rakt av när det, sevare i höst, kommer vara fritt fram att kritisera Joakim Bordell!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in