Citat:
Ursprungligen postat av
Antex
Bara för att man är från göteborg kan man inte ställa hur många frågor som helst.
Tror att mycket ligger i vår intonation och bruk av utfyllnadsord änna.
Vi göteborgare brukar la låta som att vi frågar 😅
Citat:
Ursprungligen postat av
Mangan78a
Nu måste det snart bli av med ett första äventyr. Va ett tag sen jag va inne och läste här och det läget verkar förändrats endel med vilka ställen som gäller. Tidigare funderat på bla palace men nu verkar det va andra ställen som gäller. Freude eller Penelope hur ser det ut där. Är ny så tar så mycket info jag kan få om allt från prisbild och utbud på tjejer. Jag kommer troligen va där under en eftermiddag/kväll och fram till stängning och tänker dels för jag är ny att man vill ha bra utbud. Mata mig med info nu 😜
OnT: om jag fattade det rätt med att Landvetter ligger närmst för dig har min research visat att billigast flyg & hotell går till Berlin, där man kan komma undan med ca 2kkr för en långhelg.
Utbudet lär också vara bland de bättre, men priserna för själva servicen ökar markant.
Att flyga till, och bo i, NRW går loss på ca 5kkr (för mig & min kommande resa iaf) men priset för tjänsterna halveras (såsom jag räknat & läst mig till).
Jag har ingen mer konkret helhetsbild att ge dig mer än att till & från Zürich kostade det ca 6kkr med flyg & hotell + 52 CHF för kollektivtrafiken samt då diverse äventyr som var i särklass av det högre prisläget jämfört med vad jag läst till mig här inne (150 CHF/30 min som högst).
Mer detaljerad läsning finner du i Globe-tråden.
Hoppas du kommer iväg snart. Det ÄR en upplevelse!
Allt gott!
//DMH