2026-06-13, 13:34
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swesolider
Asså jag fattar verkligen inte hur killar/Män som Daniel Nannskog med sitt track record kan lägra ena snygga tjejen efter den andra. Hur kan dessa kvinnor ens ta dessa killar med tång? Har dem ingen som helst självrespekt, självkänsla eller ryggrad.

Jag har full förståelse att man har svårt att lämna en relation där det våld i nära relationer sakta men säkert ökar och hur kvinnorna blir mentalt nedbrutna, men att på förhand veta att detta är en person som slått sina ex, och då inleda en relation kan jag inte förstå.

Jag köper inte mamma känslor med att "jag kommer förändra honom", Detta kommer inte gälla mig för jag kommer ge han det han behöver och vill ha.

Här kanske "pengarna" spelar lite roll men inte fan är det värt att bli på pucklad, riskera att bli våldtagen och utsätta sig för psykisk terror för lite flärd?

Borde han inte bli utkastad ur USA om han blir dömd?

Helt jävla sinnessjukt hur många kvinnor tänker.
människor är gjorda att ledas

samma anledning att bedragare använder kändisar som lockbete på facebook

att båda gillar att punda kanske också är en anledning
Citera
2026-06-13, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Hade Nannskog varit misstänkt för allvarligare brott än de han åtalas för så hade nog svenska myndigheter spärrat hans pass, och då hade det blivit betydligt svårare för honom att lämna landet. En misstänkt person kan ju beläggas med reseförbud.
Reseförbud är ett alternativ till häktning (som i princip aldrig används). Svenska myndigheter förbjuder inte misstänkta personer att åka på semester. Är man rädd för att någon kommer undandra sig lagföring går man på häktning.
Citera
2026-06-13, 14:41
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovikkastrumpa
Vad har han pysslat med där då, någon som vet?

Nyss så gifte han sig med en norska i Nevada.
Citera
2026-06-13, 16:47
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Reseförbud är ett alternativ till häktning (som i princip aldrig används). Svenska myndigheter förbjuder inte misstänkta personer att åka på semester. Är man rädd för att någon kommer undandra sig lagföring går man på häktning.

Fast i just Nannskogs fall så har det ju gått all läsa mellan raderna att han tänker stanna i USA ett tag framöver, inte bara vara där på semester. Han påstås f.ö vara medborgare i både Sverige och USA, men jag vet inte om det stämmer.
Citera
2026-06-13, 17:35
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Fast i just Nannskogs fall så har det ju gått all läsa mellan raderna att han tänker stanna i USA ett tag framöver, inte bara vara där på semester. Han påstås f.ö vara medborgare i både Sverige och USA, men jag vet inte om det stämmer.

Det stämmer. Hans far är amerikan. Nannskog är f ö en idiot. Knappast sista gången han kommer göra bort sig.
Citera
2026-06-13, 17:35
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Undrar vad rekryteringsfirman i USA tycker om att ha en hotande kvinnomisshandlare och missbrukare som rekryterare inom college-fotbollen. Tvinga exet till att ha sex med en kvinnlig prostituerad i Thailand och prata om att vilja vara tuff/hård/dominant.. Vilken patetisk sopa Transkriberingen av ljudfilen är bland det mest ynkliga jag läst.. Nog för att Nannyforests ögon sitter tätt, men han måste ju i praktiken vara efterbliven..
Citera
2026-06-13, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Nyss så gifte han sig med en norska i Nevada.

Haha, ja, jag länkade artikeln tidigare.

Tänker mer vad han gjort från 2022 till före Nevada-flykten.
Citera
2026-06-13, 18:57
Medlem
Citat:
Asså jag fattar verkligen inte hur killar/Män som Daniel Nannskog med sitt track record kan lägra ena snygga tjejen efter den andra. Hur kan dessa kvinnor ens ta dessa killar med tång? Har dem ingen som helst självrespekt, självkänsla eller ryggrad.

Jag har full förståelse att man har svårt att lämna en relation där det våld i nära relationer sakta men säkert ökar och hur kvinnorna blir mentalt nedbrutna, men att på förhand veta att detta är en person som slått sina ex, och då inleda en relation kan jag inte förstå.

Jag köper inte mamma känslor med att "jag kommer förändra honom", Detta kommer inte gälla mig för jag kommer ge han det han behöver och vill ha.

Här kanske "pengarna" spelar lite roll men inte fan är det värt att bli på pucklad, riskera att bli våldtagen och utsätta sig för psykisk terror för lite flärd?

Kvinnor tror att de kan fixa dessa män. Det är vad de dras till, att kunna förändra dem till bättre men det håller sällan...
Citera
2026-06-13, 21:12
Medlem
Citat:
Varje år misstänks fler är 200 000 människor för brott i Sverige. Landet skulle fullständigt kollapsa ifall staten skulle dra in dessa människors pass. Detta torde tillhöra allmän normalbegåvning och allmänbildning att inse.
Citera
2026-06-13, 21:28
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:

Hög Socialstatus och okej ekonomi väger idag tungt när det kommer till fruntimmer. Har träffat Linda ett par ggr och en vanlig kille duger inte åt henne kan jag säga. Betvivlar inte på det hon har berättat om Daniel N. Har även fått höra av flera bekanta att Daniel N har varit ett svin på krogen tafsat och varit otrevlig.
Citera
2026-06-13, 21:37
Medlem
MrFolds avatar
Har ni glömt den här klassiska bilden på hr Nannskog? https://static.bonniernews.se/images/c5/2a/c52a286bc20e4214857923a36b575f26/original.jpg Jag tror den vann någon tävling om den största observerade manspreaden.

Seriöst så tror jag inte det finns något självklart samband mellan att manspreada så här extremt och att hota och misshandla kvinnor. Däremot tror jag att en person som sitter så här har dominansbeteenden som ett inslag i sin personlighet. Folk som har det brukar alltid brista i respekt mot andra människor på åtminstone vissa punkter.
Citera
2026-06-13, 22:12
Medlem
Neatlesss avatar
Han verkar ha plockats bort från sitt scoutingjobb för Mind Game Sport. Eller så har de gömt undan honom. Googlar man på Nannskog och dem så ser man resultat där de har annonserat rekryteringen och att han finns med på deras kontaktlista på hemsidan, men de länkarna är döda och han är inte med på deras hemsida.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in