Citat:
Ursprungligen postat av
Jilijodaa
Hade resonerat likadant om det gällt någon av Dina Egna Anhöriga och Sekretessen hade brutits och Uppgifter läckt Ut?
Det kommer ändå fram förr eller senare vad som har hänt och det hade ju gällt även om det hade varit mina anhöriga.
Att det läcker hur någon/några har blivit skadade/mördade är väl inte så farligt.
Vi är i tråden för att få veta vad det är för hemskt som har hänt. Eller hur?