2026-06-13, 17:25
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no.alias
Kan någon förklara för mig om det finns en konkret källa till påståndet att det skulle vara en spikpistol inblandad. Ja jag har läst tråden...
detta konto
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1777534
har postat trovärdiga uppgifter förut
Citera
2026-06-13, 17:29
Medlem
Nej jag har ingen källa att ge här. Men ni får väl se tids nog när vidare uppgifter kring fallet släpps ut officiellt.

Jag jobbar inte på sjukhuset i Växjö. Och har inte brutit någon sekretess. Att personal på sjukhuset gör det när de pratar i korridorer och fikarum tror jag alla varit med om.

Ni får tro på precis vad ni vill. Det är det som är Flashback. Men jag kan försäkra er om att uppgifterna jag gett stämmer. Ni får väl helt enkelt vänta och se 🙌🏼
Citera
2026-06-13, 17:31
Medlem
Vad händer när GM är död, kommer det någon FUP eller liknande? Kommer vi någonsin få veta vad som hände?
Citera
2026-06-13, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
Vad händer när GM är död, kommer det någon FUP eller liknande? Kommer vi någonsin få veta vad som hände?
Det blir ingen FUP om GM är död.
Citera
2026-06-13, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Det blir ingen FUP om GM är död.

Det kan det väl visst bli? Man utredde ju ärendet i Örebro även att han var död. Dock kommer den ju av förklarliga skäl inte bli inlämnad i en stämningsansökan.
Citera
2026-06-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavu
Märkligt hur många som verkar tvärsäkra på vad som hänt redan. Vi vet i princip ingenting än. Det enda säkra är att två barn har utsatts för något fruktansvärt.

rykten men man kan lägga ihop 2+2. Till Lund flyger man bara till om man har hjärnskador. Ryktet om spikpistol kom tidigt från någon med information från Växjös sjukhus där de åkte till först.
Citera
2026-06-13, 17:35
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burninator
FUP görs, men den kommer inte att bli offentlig.
Citera
2026-06-13, 17:36
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Det kan det väl visst bli? Man utredde ju ärendet i Örebro även att han var död. Dock kommer den ju av förklarliga skäl inte bli inlämnad i en stämningsansökan.
Skolskjutningen?
Fast detta liknar mer ärendet i Skåne och där kom det inte ut så mkt mer uppgifter
Citera
2026-06-13, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Skolskjutningen?
Fast detta liknar mer ärendet i Skåne och där kom det inte ut så mkt mer uppgifter

Men du skrev att det inte blir FUP om GM är död. Vilket inte är sant.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Jag har inte förståelse för gärningen såklart. Är det på det viset att som jag beskrev så har jag dock förståelse för att han helt tappar det. Har du någonsin befunnit dig i en livskris? Att ge sig på sina barn är såklart helt oförsvarligt.

Har du en "förståelse" för att en vuxen människa "tappar det", efter en separation och sen skjuter barnen som hämnd!
Att bli arg o skrika åt ett x, ja det kan jag köpa, men att bli helt lost och döda barnen...eller döda öht!!!
Man äger inte varandra/ sin partner, man äger sig själv, och man bestämmer inte nånting över en partner, varken i relationen el efteråt!
Det om nåt är ett sjukt beteende, j-vla narcissister, full av översitteri o självgodhet!
FyFan!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Det släpptes valda delar ur utredningen, ingen komplett FUP.
Citera
2026-06-13, 17:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuddeliTudd
Nej jag har ingen källa att ge här. Men ni får väl se tids nog när vidare uppgifter kring fallet släpps ut officiellt.

Jag jobbar inte på sjukhuset i Växjö. Och har inte brutit någon sekretess. Att personal på sjukhuset gör det när de pratar i korridorer och fikarum tror jag alla varit med om.

Ni får tro på precis vad ni vill. Det är det som är Flashback. Men jag kan försäkra er om att uppgifterna jag gett stämmer. Ni får väl helt enkelt vänta och se 🙌🏼
Tack för dina uppgifter.
Alla här vill veta vad som har hänt så det ser bara dumt ut att som en del gör klaga på att någon ev. har brutit mot sekretessen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in