Citat:
Ursprungligen postat av
hippili
Ingen som röstar?
Jag är en av dom som inte röstar, jag har aldrig röstat förutom den gången på 90 talet jag eller nej till EU
I ren protest har jag inte röstat och kommer inte rösta i framtiden heller sedan får ju folk göra som dom vill
All heder åt dig för det. Ungefär samma, fast jag kunde inte rösta emot EU.
Men det finns ett par problem.. ett av dem mer direkta hoten nu är "Jihad. " Organiserade grupper islamister, muslimer som i grupp lyder under deras imamer som säger vad de ska rösta på för att få in mer av dem i våra samhällen, i ett planerat övertagande, en bokstavlig invasion, infiltration, plundrande och vidare mot mer aggresiv jihad.
Detta påtvingade massmigrations-invasionsvansinne som inte håller upp emot logiska argument, neutraliserar till stor del ursprungsbefolkningarnas röster, med alla felaktigt utdelade medborgarskap där folk utan riktig koppling till landet ges rösträtt.
Får vi inte in partier som vill stänga gränsen och påbörja återvandring eller mycket mer protester mot vad som görs mot oss, faktiskt förräderi där man medvetet gör det osäkrare för befolkningen inom gränserna, där många drabbas av brutala brott där vi långt ifrån sett det värsta än även om många fått erfara brutala överfall osv. så kommer det med stor sannolikhet leda till inbördeskrig när extremisterna, jihadisterna man massimporterar får order om deras nästa steg i planen...(uttalade mål av muslimska brödraskapet om erövring!) ...men tills det så försöker de förflytta så många personer av kulten de kan in i länderna i norr. Ja m.fl. problem som kommer med denna sjuka nivå invandring som påtvingats på väldigt kort tid, bara ungefär en generation.
Att långt ifrån alla muslimer är extremister och att det finns bra personer inom islam som inte håller med om isläääms mörkare sidor, (iaf så länge de får sin jizyah och fortsatt plundring av länderna i norrs över generationers uppbyggda länder och välfärdssystem) betyder inte att dessa i någon större omfattning kommer stå på den svenska ursprungsbefolkningens sida och i Europa när det är dags...lite oroad över hur ovissa folk är om vad som planeras...
en röst är givetvis en väldigt liten del i vad som behövs men det kan iaf göra att vi har bättre chanser. Men då måste man få in något utanför den korrupta åttaklövern, som vill ha stängd gräns(!( från inkompatibla kulturer/ideologier/religion, ja regioner med bevisligen stor andel folk som kommer för att plundra välfärdssystemen eller vara en ännu värre belastning på samhället med kriminalitet och dylikt), gå ut ur EU eller vägra deras påtvingade migrationsförräderi &
remigration.