2026-06-13, 11:18
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Struntprat. Tror du MZ föräldrar o syster ingick i nåt pr jippo för MZ? Kända människor gör allt som vanliga människor gör. Sluta fantisera nu. Och sov en stund till.

Svaret på din fråga till Armstark är ett JA, sen om du benämner det med PR jippo eller ngt annat liknande är av sekunda värde. Mums använde ivf sina barn den kvällen/natten för att få en positiv bild utåt sett av sej själv, That's It!
Citera
2026-06-13, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Ja, det hoppas man ju!
Men tyvärr är sönerna tillbaka i England.
Och dessutom har han medgett att han - olyckligtvis - läst sin flashbacktråd.

Finns det någon källa på dessa avgörande upplysningar?
Citera
2026-06-13, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Finns det någon källa på dessa avgörande upplysningar?
Ja, det gör det. Hur så?
Och på vilket sätt är de avgörande? Och för vem?
Citera
2026-06-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Svaret på din fråga till Armstark är ett JA, sen om du benämner det med PR jippo eller ngt annat liknande är av sekunda värde. Mums använde ivf sina barn den kvällen/natten för att få en positiv bild utåt sett av sej själv, That's It!
Det vore intressant att veta exakt hur han förmedlade en positiv bild av sig själv genom att ta med sig sina barn?

Jag trodde åsikten här var att det var fullkomligt omdömelselöst att ta med barn på "nattklubb". Något bara en kokainmissbrukare skulle få för sig, typ?

Menar du verkar mena att alla andra förmodligen uppfattar det positivt?
Citera
2026-06-13, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det är väl klart att en slottparks konserter förändras över tid. Mina minnen av olika konserter sträcker ju sig över 40 år. De har flyttat scenen åtskilliga gånger. Vad är det jag försöker att bevisa? JO, att det är fullt naturligt att ta med sina barn på evenemang som passar hela familjen. Att göra något kul tillsammans som familjen Z som var 3 generationer som hade en trevlig afton.

Nu har vi inte varit i parken sedan 2022. Det var första året de hade en bar där man kunde köpa vin och öl. Men vi hade picknick med oss. 2021 var kovid och de spelade då på ett mindre ställe där. Då fick man inte ta med sig picknick/alkohol själv utan fick handla mat och vin/öl på stället. Sådant förändras över tid och efter behov. Och parkvakter fanns, ordning o reda som alltid.

Du får lägga ned dina fantasier nu om "nattklubb". Allt gick lugn till och MZ barn var i säng hos farföräldrarna senast 23.30.
Och är det så att du tror att något tillstånd har brutits så får du ju anmäla det.
Om du tror att barnen farit illa. Istället för att ligga hela natten och oroa dig för de "stackars barna!"
Har de möjligtvis någon åldersgräns? Om inte så förstår jag inte varför du håller på att jämföra din park med en nattklubb som Pepes Bodega som har en 20-årsgräns. Dessutom handlar det om ett arrangemang utöver deras vanliga verksamhet. Det var som sagt ett större arrangemang med över 2000 sålda biljetter där hela ytan faktiskt var del av samma firande.
Citera
2026-06-13, 12:41
Medlem
Citat:
Det vore intressant att veta exakt hur han förmedlade en positiv bild av sig själv genom att ta med sig sina barn?

Jag trodde åsikten här var att det var fullkomligt omdömelselöst att ta med barn på "nattklubb". Något bara en kokainmissbrukare skulle få för sig, typ?

Hans förhoppning gick i stöpet på samma sätt som när han försökte hålla kvar barnen i landet olovligt genom att gömma passen. MånsPetter har helt enkelt lite otur ibland när han tänker.
Citera
2026-06-13, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hans förhoppning gick i stöpet på samma sätt som när han försökte hålla kvar barnen i landet olovligt genom att gömma passen. MånsPetter har helt enkelt lite otur ibland när han tänker.
Eftersom ni bara är några få invigda som vet vad MZ egentligen var ute efter (som dock tydligen misslyckades pga ännu en tankevurpa) så kan du väl berätta?
Vad var hans egentliga förhoppning? Och var/när/hur bestämdes det att det gick åt skogen?
Citera
2026-06-13, 14:16
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:

Givetvis så kan en bild med Måns Petter Albert tillsammans på scenen med sina små barn uppfattas som gulligt, men om man sedan gräver lite i omständigheterna faller allt platt, dvs ingen normalt funtad människa tar med ett 4 årigt barn på en fullsatt Nattklubb fram till midnatt. 4 år!!!
Citera
2026-06-13, 15:02
Medlem
Citat:
Givetvis så kan en bild med Måns Petter Albert tillsammans på scenen med sina små barn uppfattas som gulligt, men om man sedan gräver lite i omständigheterna faller allt platt, dvs ingen normalt funtad människa tar med ett 4 årigt barn på en fullsatt Nattklubb fram till midnatt. 4 år!!!
Ok, så den finurliga planen/pr-jippot gick alltså ut på att folk skulle se honom på bild tillsammans med sina barn och smälta inför hur gulliga de var?
Samtidigt så fick ju samma folk förstås inte gräva så djupt att de läste bildtexten - för där skulle det ju förmodligen stå vilket event det rörde sig om? Låter som ett oerhört risktagande, må jag säga!

Om ni tror detta var the masterplan så är det inte underligt om ni låtsas att han har otur när han tänker. Jag tycker det låter som att det är fler som har det.
Citera
2026-06-13, 15:09
Medlem
Citat:
Ok, så den finurliga planen/pr-jippot gick alltså ut på att folk skulle se honom på bild tillsammans med sina barn och smälta inför hur gulliga de var?
Samtidigt så fick ju samma folk förstås inte gräva så djupt att de läste bildtexten - för där skulle det ju förmodligen stå vilket event det rörde sig om? Låter som ett oerhört risktagande, må jag säga!

Om ni tror detta var the masterplan så är det inte underligt om ni låtsas att han har otur när han tänker. Jag tycker det låter som att det är fler som har det.
Du har också lite otur när du tänker. Det är precis som med MånsPetter, ni kan inte rå för att ni är lite korkade.
Citera
2026-06-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ja, det gör det. Hur så?
Och på vilket sätt är de avgörande? Och för vem?

Det är naturligtvis intressant för oss som följer tråden att kunna bedöma om uppgiften är källbelagd, exempelvis genom en uppgift i media, eller om den är påhittad av en skribent här. Jag tror att du förstod att jag med min fråga inte i första hand önskade ett ja- eller nej-svar utan en uppgift om vilken källan i så fall är, och om den är tillgänglig för oss andra att ta ställning till. Ditt sätt att undvika den frågan får mig att preliminärt betrakta uppgiften som påhittad.
Citera
2026-06-13, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankontrakt
Det är naturligtvis intressant för oss som följer tråden att kunna bedöma om uppgiften är källbelagd, exempelvis genom en uppgift i media, eller om den är påhittad av en skribent här. Jag tror att du förstod att jag med min fråga inte i första hand önskade ett ja- eller nej-svar utan en uppgift om vilken källan i så fall är, och om den är tillgänglig för oss andra att ta ställning till. Ditt sätt att undvika den frågan får mig att preliminärt betrakta uppgiften som påhittad.
Ja, det är verkligen intressant att se i den här tråden att källhänvisningar alltid bara krävs av dem som har något positivt att säga om MZ. Eventuella källhänvisningar som speglar något negativt om MZ ifrågasätts ALDRIG av ena sidan i den här tråden. Mycket påfallande.

Citat:
Eftersom jag fått info av andra källor att dessa små barn (4 år & 8 år) inte enbart befann sej på Nattklubbens utescen utan även på annan plats så avslutar jag diskussionen med dej om detta, du ljuger och då finns det ingen mening med att fortsätta den. (Att en 4 åring överhuvudtaget befinner sej på en Nattklubb så sent är rent förkastligt!)
Det vore väl mycket intressant att veta vilken källa Eagle kan ange för detta påstående? Förmodligen är det samma allvetande källa som MZ också måste ha förföljt varje steg en natt i Stockholm, så att hen står fast vid sitt påstående i denna historia kring en anhängare? Trots att det inte finns ett enda officiellt bevis för detta? Då nämner vi inte ens källan som tydligen hänger i MZs hälar dygnet runt och därmed vet precis att han fortfarande ska använda droger, trots att alla andra synliga bevis talar emot det? Som till exempel det faktum att hans barn semestrade hos honom utan att CJ ens var i landet? Ett mycket tydligt tecken, när hon ju ständigt kräver drogtester av honom och enligt era uppgifter dessutom var traumatiserad av att han ska ha kidnappat barnen och gömt passet? Och ändå har hon åter lämnat dem i hans vård.

Så antingen är CJ helt oförmögen som förälder och att skydda sina barn, eller så är det kanske inte alls som ni målar upp det och MZ är i själva verket en helt omtänksam pappa (som hon själv bekräftade förra augusti hos GB News) och för närvarande helt drogfri. Och han, hans barn och resten av HANS familj har njutit av tiden tillsammans?

Så, berätta du, litet örn? Vad är din källa som påstår sig ha sett familjen Z i loftet (alltså i den egentliga nattklubben) tidigt på morgonen? För trädgården är ingen nattklubb, och uppträdandet var över strax efter klockan 23.

P.S. En imaginär liten djävul på din axel räknas inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in