Citat:
Ursprungligen postat av
Banankontrakt
Det är naturligtvis intressant för oss som följer tråden att kunna bedöma om uppgiften är källbelagd, exempelvis genom en uppgift i media, eller om den är påhittad av en skribent här. Jag tror att du förstod att jag med min fråga inte i första hand önskade ett ja- eller nej-svar utan en uppgift om vilken källan i så fall är, och om den är tillgänglig för oss andra att ta ställning till. Ditt sätt att undvika den frågan får mig att preliminärt betrakta uppgiften som påhittad.
Ja, det är verkligen intressant att se i den här tråden att källhänvisningar alltid bara krävs av dem som har något positivt att säga om MZ. Eventuella källhänvisningar som speglar något negativt om MZ ifrågasätts ALDRIG av ena sidan i den här tråden. Mycket påfallande.
Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Eftersom jag fått info av andra källor att dessa små barn (4 år & 8 år) inte enbart befann sej på Nattklubbens utescen utan även på annan plats så avslutar jag diskussionen med dej om detta, du ljuger och då finns det ingen mening med att fortsätta den. (Att en 4 åring överhuvudtaget befinner sej på en Nattklubb så sent är rent förkastligt!)
Det vore väl mycket intressant att veta vilken källa Eagle kan ange för detta påstående? Förmodligen är det samma allvetande källa som MZ också måste ha förföljt varje steg en natt i Stockholm, så att hen står fast vid sitt påstående i denna historia kring en anhängare? Trots att det inte finns ett enda officiellt bevis för detta? Då nämner vi inte ens källan som tydligen hänger i MZs hälar dygnet runt och därmed vet precis att han fortfarande ska använda droger, trots att alla andra synliga bevis talar emot det? Som till exempel det faktum att hans barn semestrade hos honom utan att CJ ens var i landet? Ett mycket tydligt tecken, när hon ju ständigt kräver drogtester av honom och enligt era uppgifter dessutom var traumatiserad av att han ska ha kidnappat barnen och gömt passet? Och ändå har hon åter lämnat dem i hans vård.
Så antingen är CJ helt oförmögen som förälder och att skydda sina barn, eller så är det kanske inte alls som ni målar upp det och MZ är i själva verket en helt omtänksam pappa (som hon själv bekräftade förra augusti hos GB News) och för närvarande helt drogfri. Och han, hans barn och resten av HANS familj har njutit av tiden tillsammans?
Så, berätta du, litet örn? Vad är din källa som påstår sig ha sett familjen Z i loftet (alltså i den egentliga nattklubben) tidigt på morgonen? För trädgården är ingen nattklubb, och uppträdandet var över strax efter klockan 23.
P.S. En imaginär liten djävul på din axel räknas inte.