2026-06-13, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Nu handlade det ju om kommentarer hos Cissi Wallin från randoms eller folk som Jocke får för sig är någon de inte är. Vet att den han skrev till och hotade med filmteam polisanmälde, men betyder det att man inte får skicka printsen vidare till vem man vill? Vet inte vad det är för vanföreställning du lider av, men här i den vanliga världen behöver man inte vara tyst bara för att en influencer härjar i ens DMs.

Det är Jockiboi som i dokument till tingsrätten hävdar att han har 3.2 miljoner följare. Menar du att Jockiboi ljuger i rättsliga handlingar? Inte skulle väl han!

Vet du? Det är helt gratis att inte vara så sensationellt efterbliven som du.

Du hoppar in min diskussion och försöker byta ämne. Det handlar om att Jockeboi jagar flashbackare som skrivit 1000-tals inlägg om honom.
Sen ifall han sitter och trakasserar Cissi Wallins följare så good for him.

Hade någon suttit och skrivit skit om mig bakom ett anonymt konto hade jag också velat veta vem/vilka det är.
Påsamma sätt ifall någon suttit och ljugit om mig på YouTube så hade jag även konfronterat den personen.

Att Jockiboi verkar bli kränkt över även småsaker får stå för han.
Citera
2026-06-13, 14:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Var Ninetone med och producerade ”Mördarna”? Jävla ny härva i Stefan Hallgrens röv isf.

Nä, som jag fattat det är 9tone bara någon form av management. Så hans kioskvältare till filmer, Kurragömma och vad nu mer gollum gör, är utanför deras område. Tror dom har mest hand om hans musikkarriär(?) Och dj:ande(?) Å sånt dravel. Dvs jockiboooi(så som Olof K säger det).
Resten kör han själv
Citera
2026-06-13, 14:09
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Du hoppar in min diskussion och försöker byta ämne. Det handlar om att Jockeboi jagar flashbackare som skrivit 1000-tals inlägg om honom.

Hade någon suttit och skrivit skit om mig bakom ett anonymt konto hade jag också velat veta vem/vilka det är.
Påsamma sätt ifall någon suttit och ljugit om mig på YouTube så hade jag även konfronterat den personen.

Du ser ingen annan kändis bete sig som Jocke. Och det finns en anledning till det, eftersom Jockes beteende inte är normalt.
Citera
2026-06-13, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Undrar hur många köpta följare dvärgen har på youtube
För på instragam med 1,3 miljoner följare är 68,25 % riktiga konton
Bluffboi din tid är ute
Jag tror att han har ungefär 30 procent aktiva och riktiga följare. Inte fy skam det heller.

Många av de som någon gång tryckt ”följ” har aldrig avföljt. Men de har heller aldrig sett en video förutom en gång för åtta år sedan.

Många andra är köpta följare. Tror inte att särskilt många bemödar sig att avfölja konton de inte följer. Jag följer fortfarande massa barnkanaler sedan mina barn var små. Men det stör inte eftersom youtubes algoritm har förstått att jag inte har intresse och dessa videos aldrig dyker upp i mitt flöde.

Youtube borde rensa bort ”döda följare” och ta ett krafttag mot köpta följare då det ju är rent bedrägeri!

Jockeyn har nog mellan 350 och 500 k följare i detta nu.
Senast redigerad av macranna 2026-06-13 kl. 14:41. Anledning: stavning
Citera
2026-06-13, 14:50
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macranna
Jag tror att han har ungefär 30 procent aktiva och riktiga följare. Inte fy skam det heller.

Många av de som någon gång tryckt ”följ” har aldrig avföljt. Men de har heller aldrig sett en video förutom en gång för åtta år sedan.

Många andra är köpta följare. Tror inte att särskilt många bemödar sig att avfölja konton de inte följer. Jag följer fortfarande massa barnkanaler sedan mina barn var små. Men det stör inte eftersom youtubes algoritm har förstått att jag inte har intresse och dessa videos aldrig dyker upp i mitt flöde.

Youtube borde rensa bort ”döda följare” och ta ett krafttag mot köpta följare då det ju är rent bedrägeri!

Jockeyn har nog mellan 350 och 500 k följare i detta nu.

Håller med om allt
Fattar mig inte på media som säger personen har ex antal stream på Spotify det säger ingenting heller
Han är en bluff kommer alltid vara ett äckel
Det bör vara större krav på sociala medier idag och visa dom unga hur det är på riktigt
Citera
2026-06-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Du skulle ha gått igenom din egen historik du... dock går ju jockiboi på privatpersoner som skrivit 1 kommentar om honom under någons bild. Det är sjukligt

Japp. Alldeles oavsett vilken "sida" folk står på i dramat- borde alla inse detta enkla faktum.

Jockiboi bör avlägsnas från sociala medier; för hans egna hälsas skull. Och för alla privatpersoner som utsätts för hans maniska kontrollbehov i form av förtäckta hot från dvärgen.

Det känns som att det är en duktigt sjuk person som Sveriges internet tillåtit härja fritt under ÅRATAL!

Citera
2026-06-13, 18:54
Medlem
PeterJihadis avatar
Sjukaste är att Thomas Quick kände igen sig i sagan om Jåcke.

https://magasinetfilter.se/kommentar/sture-bergwall-har-sett-dokumentaren-om-joakim-lundell-han-kanner-igen-sig/
Citera
2026-06-13, 18:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi

https://magasinetfilter.se/kommentar/sture-bergwall-har-sett-dokumentaren-om-joakim-lundell-han-kanner-igen-sig/

Med tanke på att Quick ljög eftersom han "belönades" för det med mer piller och utflykter så är det inte förvånande. I Jockes fall ljög han väl för sin egen vinning.
Citera
2026-06-13, 19:01
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Med tanke på att Quick ljög eftersom han "belönades" för det med mer piller och utflykter så är det inte förvånande. I Jockes fall ljög han väl för sin egen vinning.

Så är det ju. Men att en sådan som Thomas Quick skulle känna igen sig i ens livshistoria - borde vara en ögonöppnare för vem som helst, att inse att man gör något fel.
Citera
2026-06-13, 20:31
Medlem
Citat:

Älskar detta! Det borde uppmärksammas så mycket mer! Om vanligt folk förstod hur mycket de två har gemensamt skulle Jockeyns kanal vara död redan nu. Nu får vi istället vänta några månader. Tror att allt krackelerar efter rättegången mot Medviktarna!

Vilka kommer dit med medvikts tröjor på? Jag kommer, om jag inte hunnit lämna landet då (tröttnat på den här skiten där sådana som Jockiboi får härja fritt). ❤️
Citera
2026-06-13, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Som någon påpekade så beror det väl helt på vad som skrivs och varför, och om han ens har rätt person. Mig veterligen är det ingen som skrivit 1000 inlägg om honom som blivit kontaktad, det närmaste man verkar komma är ett DM från HalmstadSFB på HeligaBritta där de stod att Jockes crew filmat micro113 för några veckor sedan. Men det verkar inte som att micro underrättats om detta, så antingen har jockiboi och in your head media smugit runt i buskarna och filmat in genom fönster (som när Jocke jagade Joz med kanal 5) eller så har det inte hänt. Utöver det har han skrivit till olika morsor med 75 följare som skrivit en taskig kommentar på insta typ.

Jag hade inte gnisslat om han haft bollar nog att faktiskt höra av sig till de han vill åt och betett sig som en normal person som faktiskt vill få svar. Men det vill han ju inte, han vill bara att folk som kan avslöja honom ska hålla käften.
Citera
2026-06-14, 00:51
Medlem
Citat:

Det där är en riktig highlight! Klart Sveriges största mytoman känner igen sig i Sveriges näst största mytoman

Ps
För er som är läskunniga rekommenderar jag boken Mannen som slutade ljuga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in