2026-06-13, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Jag har nog missat något här.
Flera verkar utgå från att fans betalade pengar till Mördarna och att de pengarna borde ha betalats tillbaka. Vad syftar ni på mer konkret?
Var det crowdfunding, förhandsköp eller något annat? Finns det någon länk eller källa som beskriver upplägget?
Nej det var att man skulle bli medlem för att få se avsnitten först, den 1/4. Vilket såklart många blev eftersom de ville titta, men det kommer ju inget.

Såvida jag inte också missat något? Men känner inte igen det där om crowdfunding. Så som jag minns det så var allt filmat när de berättade när det skulle släppas och för vilka.
Citera
2026-06-13, 11:35
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Nej det var att man skulle bli medlem för att få se avsnitten först, den 1/4. Vilket såklart många blev eftersom de ville titta, men det kommer ju inget.

Såvida jag inte också missat något? Men känner inte igen det där om crowdfunding. Så som jag minns det så var allt filmat när de berättade när det skulle släppas och för vilka.

Det var ju en rikgätig BÄÄÄNGER JU!
Både Stefan "AI" Hallgren och Lasanjo den fete var med i denna UNIKA storsatsning!!!
Citera
2026-06-13, 11:35
Medlem
vichy6s avatar
Var Ninetone med och producerade ”Mördarna”? Jävla ny härva i Stefan Hallgrens röv isf.
Senast redigerad av vichy6 2026-06-13 kl. 11:37.
Citera
2026-06-13, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Hur fan mår du?

Hur kommer det sig att alla Jockes dick riders antingen knappt kan göra sig förstådda i skrift pga diverse mentala handikapp - eller så kan de stava, men saknar då helt förmåga att vara konsekventa i sina ställningstaganden?

Sedan fattar jag att man måste säga emot sig själv om det ska gå att försvara jockiboi, eftersom man behöver ställa sig bakom hans metoder men samtidigt motsätta sig att liknande metoder används mot honom. En omöjlighet om man inte är villig att göra som du och säga sig vara ett opartiskt fan av någon man skiter i. Tänk att vara såhär integritetslös, fyfan vad pinsamt.

Tänker du komma med något exempel på där Medvikt faktiskt har gjort som jockiboi och hotat privatpersoner med filmbolag och myndigheter i DM? Eller tänker du på riktigt låtsas att det är rimligt att någon som säger sig ha 3,2 miljoner följare gör så, men orimligt att någon med 3000 följare gör en video om att den med 3,2 miljoner följare beter sig som ett äckel på internet?

Eru dum i huvudet? Läs det jag skrivit istället.

Har en person suttit och postat massa skit anser inte jag inte att personen är oskyldig.
Anser man sig vara trakasserad så anmäler man till polisen och skriver inte till medviktarna.

På samma sätt jagar medvikt & skilleras motvikt. Som också sitter och snackar skit om dom på nätet.
Jag ser fallen som liknande och förstår båda två.

Tror man att jockiboi har 3.2 miljoner är man dum i huvudet.
Citera
2026-06-13, 12:44
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Har en person suttit och postat massa skit anser inte jag inte att personen är oskyldig.
Anser man sig vara trakasserad så anmäler man till polisen och skriver inte till medviktarna.

På samma sätt jagar medvikt & skilleras motvikt. Som också sitter och snackar skit om dom på nätet.

Men har dom jagat okända personer i DM och hotat med polis och dokumentärfilm?
Citera
2026-06-13, 12:44
Medlem
vichy6s avatar
Har PåsögaJokieyy 3.1 mille i följare?
Citera
2026-06-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp

Nu handlade det ju om kommentarer hos Cissi Wallin från randoms eller folk som Jocke får för sig är någon de inte är. Vet att den han skrev till och hotade med filmteam polisanmälde, men betyder det att man inte får skicka printsen vidare till vem man vill? Vet inte vad det är för vanföreställning du lider av, men här i den vanliga världen behöver man inte vara tyst bara för att en influencer härjar i ens DMs.

Det är Jockiboi som i dokument till tingsrätten hävdar att han har 3.2 miljoner följare. Menar du att Jockiboi ljuger i rättsliga handlingar? Inte skulle väl han!

Vet du? Det är helt gratis att inte vara så sensationellt efterbliven som du.
Citera
2026-06-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Finns hot. Han hotade inte mig men skrev rätt äckliga saker.

Jag är van vid crazy, så brydde mig noll.

Ingen frisk person gör som Jocke gör.
Naturligtvis beter sig inte någon frisk person som jockeyn. Jag tror att han lider av grav psykisk sjukdom och har gjort hela sitt liv.

Han försökte ju mörda både sina halvsyskon och sedan sina fostersyskon. Djupt störd. Detta när han själv var mellan sex och tio år gammal.
Citera
2026-06-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Du lät så upprörd att JockeyBoy tänkt söka upp nån, cissi eller vem som , när ni tjattrat här i månader och snart år som att det er det enda JockeyBoy gör på sina vakna timmar 🤣
Fast det är ju det. Typ. Han skrev, enligt uppgift, i denna tråd samtidigt som han tryckte på knappar och hoppade i otakt på Grönalund. Snacka om manisk!
Citera
2026-06-13, 13:30
Medlem
Citat:
Jag är ett flashback-konto som skriver både duma och snella saker om JockeyBoy fantiserar du då ihop att det måste bero på att JockeyBoy hotar mej då och då med jemna mellan rum? 🤣 🤣
Du skriver aldrig något negativt om Jockeyn. Vem försöker du lura??
Citera
2026-06-13, 13:46
Medlem
Joels-bitars avatar
Undrar hur många köpta följare dvärgen har på youtube
För på instragam med 1,3 miljoner följare är 68,25 % riktiga konton
Bluffboi din tid är ute
Citera
2026-06-13, 13:53
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Jag är ett flashback-konto som skriver både duma och snella saker om JockeyBoy fantiserar du då ihop att det måste bero på att JockeyBoy hotar mej då och då med jemna mellan rum? 🤣 🤣

Vad tycker du är negativt med Jocke?

Har du någon skön kritik mot honom, att dela med dig av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in