Citat:
Ursprungligen postat av
Marsvinsbaronessan
Hur fan mår du?
Hur kommer det sig att alla Jockes dick riders antingen knappt kan göra sig förstådda i skrift pga diverse mentala handikapp - eller så kan de stava, men saknar då helt förmåga att vara konsekventa i sina ställningstaganden?
Sedan fattar jag att man måste säga emot sig själv om det ska gå att försvara jockiboi, eftersom man behöver ställa sig bakom hans metoder men samtidigt motsätta sig att liknande metoder används mot honom. En omöjlighet om man inte är villig att göra som du och säga sig vara ett opartiskt fan av någon man skiter i. Tänk att vara såhär integritetslös, fyfan vad pinsamt.
Tänker du komma med något exempel på där Medvikt faktiskt har gjort som jockiboi och hotat privatpersoner med filmbolag och myndigheter i DM? Eller tänker du på riktigt låtsas att det är rimligt att någon som säger sig ha 3,2 miljoner följare gör så, men orimligt att någon med 3000 följare gör en video om att den med 3,2 miljoner följare beter sig som ett äckel på internet?
Eru dum i huvudet? Läs det jag skrivit istället.
Har en person suttit och postat massa skit anser inte jag inte att personen är oskyldig.
Anser man sig vara trakasserad så anmäler man till polisen och skriver inte till medviktarna.
På samma sätt jagar medvikt & skilleras motvikt. Som också sitter och snackar skit om dom på nätet.
Jag ser fallen som liknande och förstår båda två.
Tror man att jockiboi har 3.2 miljoner är man dum i huvudet.