Citat:
Ursprungligen postat av
Fangface
Kommer sluta med att folk blir utbrända då dom får jobba hårdare. Arbetsgivarna lär ju knappast anställa mer folk för att täcka upp den förlorade arbetstiden.
Samtidigt blir det en morot, det märkte men under covid när vi gick ner till 3 dagar i veckan. Satan vad vi jobbade!
Det kommer bli inflation på 10-15% också.