Citat:
Ursprungligen postat av
Maledicta
Jag är helt för 4 dagars arbestvecka, men kanske inte för alla.
Dock skulle jag aldrig rösta på MP ändå.
Vilka skulle få fortsätta jobba 100% med samma lön som de som bara behöver jobba 80% ?
Det roliga är att om de skulle införa detta skulle ju massvis med folk få gå in på övertid och då får mer betalt men den skulle MP direkt skatta bort = ingen jobbar = verkligt produktionsbortfall.