Citat:
Ursprungligen postat av
AI-2000
Funderar på att rösta vänster endast för att korta arbetsveckorna. Vi jobbar alldeles för mycket, ä trött på skiten.
Du förstår väl att det kommer bli som med sagan om den sorglige skräddaren.
”Det bidde ingenting, inte ens en tummetott”
Mannen tackade och lämnade skrädderiet för att aldrig mera återkomma.
I Sverige är vänstern skräddaren. Men svenskarna kommer springandes med hoppfull min varje val och öser pengar över den oduglige skräddaren istället för att aldrig mera återkomma.
Se vad tidö har åstadkommit denna mandatperiod. Hårade straff minskad brottslighet, sänkt skatt sänkta priser på drivmedel. Det är ju toppen.