Citat:
Ursprungligen postat av
SlagenSvensk
Borde gå, med all fin teknik vi har varför jobba som det vore år 1970?
Vi ska hålla till minst 70 på jobbet, hur det nu ska gå till.
Det börjar bli jobbigt med ert ständiga tjat om invandring, det är inte 1990 längre. Många av de dåligt betalda jobben tar invadrarna, skjukvården kollapsar utan invällare.
/SS
Vården kollapsar även MED en strid ström av invällare. Både pga ökade patienttillströmningar men också anställda inom all form av vård som inte kan ett ord svenska och inte begriper ett skit, eller de grovt kriminella som ormar sej in precis överallt för penningtvätt, hantera droghandeln, stjäl rakt upp och ner allt de kan och roffa åt sej bidrag. Hela Sverige imploderar, men tycker du det är jobbigt att höra talas om det så är det väl bäst vi är tysta så du kan fortsätta lalla runt.