Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Ja, ja din stackare. Du har visst inte unnat dig själv så mkt roligt. Och det är ju synd om dig isåfall.
Men för det ska man väl inte missunna andra människor glädje och att ha en trevlig kväll med sin familj.
Jag minns från när jag var liten spännande utflykter sent i vinternatten tillsammans med familjen.
Det var högtidsstunder att få vara tillsammans med dem man älskade mest, på en tid man egentligen skulle sova.
Så jag lovar dig att den här sena aftonen kommer pojkarna alltid att minnas hela livet.
Nej, jag har informerat mig från *sheannax som du vet var där.
Studera kartan över pepes bodega och försök ta in hur stort det är och läs programmet över tiderna som hon även lagt ut idag.
EDIT: "Fylla, skrik och skrän." Du var ju inte där! Om någon beter sig olämpligt åker de såklart ut. Vad tror du de har anställda vakter till?
Bra skrivet, ottoplommon! Jag känner verkligen igen mig i det du skriver angående när man var barn och fick vara uppe sent på kvällen. Vi tillbringade somrarna i skärgården och där var det nog lite si och så med tiderna ibland, men självklart under ordnade former. Det är precis sådana stunder man minns med glädje hela livet.
Tack och lov så verkar dessa få bittra och missunnsamma personer endast hänga här på Flashback.
Jag har inte träffat på en enda person i verkliga livet som ens har nämnt något negativt om MZ:s spelning och hans söner. Ingen av de 2000 som faktiskt var där på Pepes Bodega verkar ha någon negativ åsikt, och inte media heller, snarare tvärtom.
Om jag har läst rätt så fanns det dessutom både vakter och troligtvis några poliser på plats i Båstad. Hade inte de gått in och agerat direkt om detta nu hade varit så skadligt för sönerna som Armstark fantiserar om?
Sanningen är ju att INGEN i hela Sverige, förutom de ca 2–3 personerna som skriver i den här tråden, har någon åsikt om detta.
Nu nalkas ju midsommarafton snart och man får väl hoppas på att man inte ser ett enda barn ute efter mörkrets inbrott om man nu skulle träffa på personer likt dessa i verkligheten. Utö och Sandhamn, för att nämna några ställen i skärgården, är ju välkända för sina festligheter där alla olika åldrar samlas och firar tillsammans.
MZ såg otroligt snygg, fräsch och hälsosam ut på scenen. Det enda "beroendet" jag har kunnat läsa mig till här i tråden är i så fall ett träningsberoende, men det är väl bara positivt så länge han mår bra av det!