2026-06-12, 21:57
  #433
Medlem
FisringRickards avatar
Judarna styr vm... usa kommer vinna
2026-06-12, 21:57
  #434
Medlem
Masingas avatar
Efter alla dessa år så har man fortfarande inte vant sig vid Bojan. Så otroligt jobbig att lyssna på.
2026-06-12, 21:57
  #435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Har någon sett Trump än så länge? Eller varför var det så mycket tjat om honom innan matchen?
Skulle han ha åkt till Kanada?
2026-06-12, 21:58
  #436
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Oj vad gärna Pops vill byta ut Bojan mot gamla goa Nannskog.
Bojan har nog också lite ladd i fickan
2026-06-12, 21:58
  #437
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Hur fan ska man orka se USA mot Paraguay i natt. Amfetamin?

Lena Sundqvists naglar-på-svarta-tavlan-röst kanske håller dig vaken?
2026-06-12, 21:58
  #438
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Efter alla dessa år så har man fortfarande inte vant sig vid Bojan. Så otroligt jobbig att lyssna på.

Han har tagit lugnande idag.
2026-06-12, 21:58
  #439
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Publiken e rätt tysta? Tror Irans publik e bättre och då är de inte ens välkomna in på arenan.
Iran - Nya Zeeland ska dock ha såld bättre än USAs inledande match på samma arena. Det kryllar av iranier i Los Angeles.
2026-06-12, 21:59
  #440
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Hon är inte blatte?
Eh vette fan. Hon är jobbig att titta på iaf.
2026-06-12, 21:59
  #441
Medlem
Hur kommer det sig att Bojan är sån Bosnier-vurmare? Han är ju serb och det var väl i huvudsak dom som var "the bad guys" i kriget.
2026-06-12, 21:59
  #442
Medlem
Tearsinrains avatar
Varför har både Pop-man och visselblåsaren sneakers till kostym?
2026-06-12, 22:00
  #443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Oj vad gärna Pops vill byta ut Bojan mot gamla goa Nannskog.

Den goa Nannskog som är åtalad för kvinnoboxning och narkotikabrott?
2026-06-12, 22:00
  #444
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Hon är inte blatte?

Therese Strömberg låter ju väldigt svenskt. Hon låter också svensk. Men färgar hon inte håret?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in