2026-06-12, 21:50
  #409
Medlem
Enkelt för bosnien. Kanada har inte mycket.
2026-06-12, 21:51
  #410
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Publiken borde bua.
2026-06-12, 21:51
  #411
Medlem
JMGLs avatar
Vilken sanslös skillnad på domare igår mot idag. Den här är ju klockren jämfört med den brasilianska katastrofen från igår.
2026-06-12, 21:51
  #412
Medlem
Hunden007s avatar
Kanadas lag är bevis på att svarta ej har råd med spela hockey.

Har Kanadas som vinnare nu får Huitema utlova ett ligg till den som gör mål så vänder Kanada!
2026-06-12, 21:51
  #413
Avstängd
jag kan itne se hur kanada ska få utdelning på hörnorna...
bosnien är nog rätt nöjda med 0-1 i paus
förhoppningsvis håller dom i det i 2a eller rentav ökar till 0-2
kan vi hoppas på att kanada får en man utvisad?
2026-06-12, 21:52
  #414
Medlem
Har någon sett Trump än så länge? Eller varför var det så mycket tjat om honom innan matchen?
2026-06-12, 21:52
  #415
Avstängd
piss-svt som kör spons trots alla licenspengar... samtidigt går alla matcher på YLE i finland..
2026-06-12, 21:53
  #416
Medlem
Galantos avatar
Hur fan ska man orka se USA mot Paraguay i natt. Amfetamin?
2026-06-12, 21:53
  #417
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Kanada är verkligen skitdåliga på att avsluta sina chanser.

Jonathan David har bra siffror i landslaget (39 mål på 77 matcher), och var vass under åren i Lille (87 mål på 178 matcher), men lyckades inte i Juventus under den första säsongen där. Självförtroendet verkar ha dunstat bort.
2026-06-12, 21:53
  #418
Medlem
catforwardpowers avatar
Kanada är ett bra landslag och de spelar rätt bra. Men deras orutin i mästerskap spelar nog in. Lär inte bli nån seger idag heller
2026-06-12, 21:53
  #419
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Publiken borde bua.

Publiken e rätt tysta? Tror Irans publik e bättre och då är de inte ens välkomna in på arenan.
2026-06-12, 21:53
  #420
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Kanadas lag är bevis på att svarta ej har råd med spela hockey.

Har Kanadas som vinnare nu får Huitema utlova ett ligg till den som gör mål så vänder Kanada!

Finns negrer som är hockeyspelare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in