2026-06-12, 21:53
  #421
Medlem
Helt knäpptyst på läktaren , eller den sämsta tv-sändningen någonsin? Här hemma hör vi iaf ingenting av fansen... riktigt tråkigt.
2026-06-12, 21:54
  #422
Medlem
Dålig stämning dålig arena
Den enda dom tjatar om är David som lyckats med det ofantliga att göra sex mål i en B-klubb i Italien ett land som inte ens är med i VM.
2026-06-12, 21:54
  #423
Medlem
Libertarismuss avatar
Öhh, spyr över djordic och blatte-tjejen. Har inte SVT-studion heller några svenskar som kommenterar matchen i paus?
2026-06-12, 21:54
  #424
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Bara en massa icke-sporter alltså.
Konståkning?
2026-06-12, 21:54
  #425
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galanto
Hur fan ska man orka se USA mot Paraguay i natt. Amfetamin?

Ta en tupplur mellan matcherna
2026-06-12, 21:54
  #426
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Finns negrer som är hockeyspelare.

Men de är lika ovanligt som vita spelsre i Kanadas fotbollslandslaget. Pk snubben är min favorit.
2026-06-12, 21:55
  #427
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TUK
In med McDavid så vänder Canada detta.

McJesus går på vatten så de inlagda vätskepauserna kommer att göra underverk.
2026-06-12, 21:56
  #428
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Har någon sett Trump än så länge? Eller varför var det så mycket tjat om honom innan matchen?
För det är SVT. Trump kommer inte ens dyka upp på USAs premiär. De skickar dit Rubio.
2026-06-12, 21:56
  #429
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
jag kan itne se hur kanada ska få utdelning på hörnorna...
bosnien är nog rätt nöjda med 0-1 i paus
förhoppningsvis håller dom i det i 2a eller rentav ökar till 0-2
kan vi hoppas på att kanada får en man utvisad?

Någon som har sett vikt- och längdskillnad?

Det var en kanadick som fick ett rent läge och borde ha gjort mål. Det var gott om tid.

Men jag tror också att det är rimligare att BoH gör 2-0 i minut 87 eller så.

För matchens skull vore det bra med ett tidigt kanadensiskt mål i andra halvlek.
2026-06-12, 21:56
  #430
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Kanada är ett bra landslag och de spelar rätt bra. Men deras orutin i mästerskap spelar nog in. Lär inte bli nån seger idag heller
Dom saknar speluppfattning och taktik.
2026-06-12, 21:56
  #431
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Öhh, spyr över djordic och blatte-tjejen. Har inte SVT-studion heller några svenskar som kommenterar matchen i paus?
Hon är inte blatte?
2026-06-12, 21:56
  #432
Medlem
Oj vad gärna Pops vill byta ut Bojan mot gamla goa Nannskog.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in