Citat:
Ursprungligen postat av
Quandmeme
jag kan itne se hur kanada ska få utdelning på hörnorna...
bosnien är nog rätt nöjda med 0-1 i paus
förhoppningsvis håller dom i det i 2a eller rentav ökar till 0-2
kan vi hoppas på att kanada får en man utvisad?
Någon som har sett vikt- och längdskillnad?
Det var en kanadick som fick ett rent läge och borde ha gjort mål. Det var gott om tid.
Men jag tror också att det är rimligare att BoH gör 2-0 i minut 87 eller så.
För matchens skull vore det bra med ett tidigt kanadensiskt mål i andra halvlek.