2026-03-27, 17:17
Medlem
pestloppans avatar
Om detta inte går till åtal så lär ju namnet förbli okänt. Så alla som vill veta vem detta handlar om kan väl lämpligen slå sig till ro ända tills ett eventuellt åtal offentliggörs!
Citera
2026-03-27, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/JOObOb/folkkar-sportprofil-misstanks-for-olaga-tvang

Vem kan det vara då?

Ravelli???
Citera
2026-03-27, 22:44
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Enligt hans egna uppgifter (Instagram) så var planen att flytta till USA i sommar.

Du observera inte att det inte hänt något på hans IG sedan 13/2 🤷‍♂️ men visst han har haft uppehåll där tidigare.
Citera
2026-03-28, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Om detta inte går till åtal så lär ju namnet förbli okänt. Så alla som vill veta vem detta handlar om kan väl lämpligen slå sig till ro ända tills ett eventuellt åtal offentliggörs!
Du tror inte att någon läcker vem det är även om det inte blir åtal? Typ som gjordes med SD-kvinnan som var ute och åkte, bokstavligen talat.
Citera
2026-03-28, 11:24
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Du observera inte att det inte hänt något på hans IG sedan 13/2 🤷‍♂️ men visst han har haft uppehåll där tidigare.

Jag bara informerade om vad hans ursprungliga plan var men visst har hans aktivitetet dött ut...
Citera
2026-03-28, 11:42
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Du tror inte att någon läcker vem det är även om det inte blir åtal? Typ som gjordes med SD-kvinnan som var ute och åkte, bokstavligen talat.

Det är väl möjligt. Dock sitter inte den hittills okände i riksdagen eller har jobbat som polis.
Citera
2026-03-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Det är väl möjligt. Dock sitter inte den hittills okände i riksdagen eller har jobbat som polis.
Varför det tar längre tid innan namnet kommer fram.

Det är ju mängder av människor som vet vem vi pratar om i denna tråd. Sportprofilen själv pratar säkert med någon nära om det han går igenom. Den han misstänks begått brott pratar också med vänner och släktingar. Diverse poliser och iaf en åklagare vet vem han är. Osv. Och alla dessa pratar med någon de känner. Jag har själv genom åren fått namn på misstänkta personer av kompisar som jobbat som såväl poliser, jurister och lite annat. Alltid med ett ”det här får du inte sprida vidare” vilket jag såklart gjort till typ min sambo eller en bästa kompis. Och alltid sagt ”du får inte sprida detta vidare”.

Lågt räknat vet 50-100 personer vem det handlar om. Och för varje dag får ytterligare några veta.
Citera
2026-03-28, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnSken
Kan det vara P***i** *k****?
Knappast, han är ju religiös.
Citera
2026-03-28, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Och?

F ö är det fan omöjligt att fatta vem det syftas på. Vad är det för fel på folk som maskar 99% av namn?
Citera
2026-03-28, 16:34
Medlem
Nannskog alla dagar i veckan
Citera
2026-03-28, 16:40
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback

Nu har jag ingen aning om vem du talar om, men reagerarde på uttalandet. Tror du att alla som kallar sig religiösa har god moral.
Det finns hur mycket nyheter som helst om religiösa som gjort de mest makabra saker.
Citera
2026-03-28, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Lars Frölander skilde väl sig för inte så länge sedan, har utseende som en sådan typ.

Bra gissning. Mycket kan ha hänt på Thailandsresan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in