Citat:
Ursprungligen postat av
Marre1976
Ja du och jag och Kalle Andersson ringer polisen självklart.
Men icke de som lever eller levt på andra sidan lagen, de vill inte ha med polisen att göra.
På gott och ont.
Dags att vakna!
Idag funkar det inte som det gjorde förr, har kriminella egen vinning i att kontakta polisen så gör dem det.
Det behöver inte vara formella anmälningar, funkar uppenbarligen fint att bara tipsa också!
Bara att följa ett par år tillbaka så faller mycket på plats och vilka clowner de låtit vara med i klubben! Tjänster och gentjänster med polisen lönar sig för vissa!