2026-06-10, 20:48
Medlem
här kan man läsa lite av varje...

Citat:
Myter och Sanningar
Det råder många fördomar kring Hells Angels och deras verksamhet. Medierapportering har ofta målat upp en ensidig bild av klubben. Här är några vanliga myter och sanningar:

Myt: Alla medlemmar i Hells Angels är brottslingar.
Sanning: De flesta medlemmarna är laglydiga medborgare som delar intresset för motorcyklar.
Myt: Hells Angels är en kriminell organisation.
Sanning: Klubben har en strikt intern kod och tar avstånd från olaglig verksamhet.
Citera
2026-06-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Man blir generellt inte mer våldsam på steroider. Skulle någon bli det så låter man det bli så för att man inte vill något annat.

Det säger rätt mycket om en individ om denne väljer det spåret.

Det är för övrigt patetiskt att vara rädd för nån mongis som vill klä sig i skinnväst och som söker broderskap i en sådan miljö.

Sånt där smuts tål lika lite slag med ett bollträ i huvudet som alla andra. Bara stå på sig och slå först.
Testa trenbolon och återkom..
De flesta av dessa killar har nog ett jäkla temperament, behovet av att visa sig hård, och många av dom trycker dessutom steroider.

Nyfiken på hur Jerry känner sig, behöver han stå upp för killen som fick hembesök eller hur mycket heder/stolthet har man kvar när man inte har kvar västen..
Citera
2026-06-10, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
De flesta av dessa killar har nog ett jäkla temperament, behovet av att visa sig hård, och många av dom trycker dessutom steroider.

Nyfiken på hur Jerry känner sig, behöver han stå upp för killen som fick hembesök eller hur mycket heder/stolthet har man kvar när man inte har kvar västen..

Citat:
Människor som använder trenbolon upplever ofta humörsvängningar, ökad aggression och irritabilitet, som ibland kallas ”tren rage.”
Citera
2026-06-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Frågan är vem som är dum, du eller jag?
Tror du på riktigt att Jerry skulle ringa polisen????
ALDRIG

Vem skulle han ringa om han ser en handgranat eller termos på sin tomt?

Din mamma?
Citera
2026-06-10, 22:32
Medlem
här kan man längst ner på sidan se en facebooklänk som visar när MD blev prospeckt.

Jag har ingen fungerande facebook. Kan någon gå in på länken och ta fram uppgiften när MD blev prospect?
----------------------------------------------------------------------------------------
Ikon för global webb
Facebook
https://www.facebook.com › photo.php
I dag har vi lyft mathias till prospect grattis - Facebook
17 juni 2022 · ☕️👍🏻👏🏻 - at Hells Angels Mc Uppsala. LOCAL BUSINESS · UPPSALA, SWEDEN Hells Angels Mc Uppsala Joseph Troy Garris and 137 others 138 󰤦 1
Citera
2026-06-11, 06:33
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:

Jo, jag talar av egen erfarenhet.
Är man redan ett cp så blir det inte bättre av steroider. Ej heller av knark.
Citera
2026-06-11, 07:56
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Vem skulle han ringa om han ser en handgranat eller termos på sin tomt?

Din mamma?

Varför tror du att han ska ringa någon?
Kriminella ledare ringer inte polisen, det borde din mamma berättat för dig lille vän
Citera
2026-06-11, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Varför tror du att han ska ringa någon?
Kriminella ledare ringer inte polisen, det borde din mamma berättat för dig lille vän

”Kriminella ledare ringer inte polisen?”
Citera
2026-06-11, 12:14
Medlem
Citat:

här är källan till citatet.

Citat:
Människor som använder trenbolon upplever ofta humörsvängningar, ökad aggression och irritabilitet, som ibland kallas ”tren rage.”

MD ser väldigt vältränad ut på andra bilder jag sett. Det överensstämmer med vad vissa säger. Han pumpar mycket skrot.
Citera
2026-06-11, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
”Kriminella ledare ringer inte polisen?”
Självklart ringer man polisen om man misstänker att man observerat en skarp bomb. Inte ens HA är så tuffa att de själva hanterar en misstänkt bomb.

Däremot kan HA hantera egna bomber som placeras ut här och där. Har för mig att jag för länge sen läst om en utplacerad bomb i en bil där en polis skadades svårt när bilen kontrollerades.
Citera
2026-06-11, 16:47
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Självklart ringer man polisen om man misstänker att man observerat en skarp bomb. Inte ens HA är så tuffa att de själva hanterar en misstänkt bomb.

Däremot kan HA hantera egna bomber som placeras ut här och där. Har för mig att jag för länge sen läst om en utplacerad bomb i en bil där en polis skadades svårt när bilen kontrollerades.

Alltså, det var i Malmö för ca 30 år sen. Kom in i matchen.
Citera
2026-06-11, 18:11
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren

Ja du och jag och Kalle Andersson ringer polisen självklart.
Men icke de som lever eller levt på andra sidan lagen, de vill inte ha med polisen att göra.
På gott och ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in