2026-06-12, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Grattis till försatsen och faderskapet

Och så ska du inte lita på dina kvart i tre ragg

Som sagt, det har aldrig hänt.
Kan du inte läsa eller är du bara dum i huvudet?
Citera
2026-06-12, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnz
Hej killar på flashback.

Jag har haft en del erfarenhet av att killar jag kännt väldigt kort tid eller one night stands vill ligga utan kondom.

Hur resonerar man då? Man riskerar ju ett livslångt ok av ett barn man inte vill ha. Då blir man ju också betalningsskyldig tills det blir 18 utöver de känslomässiga påfrestningar det skulle innebära oavsett hur situationen blir.

Sen mer kortsiktigt riskerar man ju sjukdom och därmed infertilitet.

Jag är genuint nyfiken kring hur tankarna går om detta? Är det bara så att man tänker med kuken? Ofta när man ligger med en främling så har man ju ofta haft tid att förbereda sig/vet att möjligheten till sex finns är det då planerat från början? Är det helt enkelt en acceptabel risk? Berätta!

Tjejerna vill inte ha kondom , dom tänker med fittan.
Varför struntar ni i om ni får könsjukdommar, varför bryr er inte.
Det är ofta svårt att få på en kondom om man inte har riktig erektion och även svårare
att genomföra ett knull, och inte skönt.
Tjejer vill mer sällan än 99.9% av gångerna ha barn med någon dom inte känner.
Citera
2026-06-12, 00:37
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:

Hur resonerar man då?

Killar resonerar inte alls.

De vill knulla, och denna drift hos män stänger av mannens tänkande, kåta killar blir korkade. Det är så naturen gjort män.

Därför var kulturen förr (i tusentals år, när äldre kloka män styrde samhället) att man bara skulle knulla inom äktenskapet, som var godkänt av bådas familjer. Risken för könssjukdomar var då liten, och barn var något alla förstod blev resultatet.

Idag är kulturen en annan, och könssjukdomar frodas och massor av barn föds utan en närvarande pappa.
Citera
2026-06-12, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Killar resonerar inte alls.

De vill knulla, och denna drift hos män stänger av mannens tänkande, kåta killar blir korkade. Det är så naturen gjort män.

Därför var kulturen förr (i tusentals år, när äldre kloka män styrde samhället) att man bara skulle knulla inom äktenskapet, som var godkänt av bådas familjer. Risken för könssjukdomar var då liten, och barn var något alla förstod blev resultatet.

Idag är kulturen en annan, och könssjukdomar frodas och massor av barn föds utan en närvarande pappa.

Väl rutet.
Citera
2026-06-12, 01:22
Medlem
Onanikrems avatar
Blev ofrivilligt pappa vid 30+ Vi var ifs ihop men kändes som världen rämnade just då.
Nu efteråt älskar jag min dotter, hon är det finaste jag har. Ser mig själv i henne.

Mamman sparkade jag ut efter hon varit otrogen. Sen klippte jag kablarna.
Ångrar ingenting, men kunde valt en bättre mamma kanske?
Citera
2026-06-12, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Precovery
De är egoister och utgår från att du och alla andra kvinnor ser till att de inte blir pappor, de vill bara maximera njutningen. Kompletta idioter, men de har väl blivit så av manosfären. Finns inget att förstå, de tänker inte alls. Tänker med kuken ligger väl närmast.

Det har ingenting med manosfären att göra, vilken snarare är något av en motrörelse till sånt som föräldraskap till följd av oaktdamhet
Citera
2026-06-12, 03:15
Medlem
The Crashs avatar
Tänker att det är inte mitt ansvar. Mitt ansvar är så pass minimalt att jag frågar hellre precis efter jag har kommit "om hon använder preventivmedel". Frågar man precis innan saboteras stämningen. Ville hon inte insistera på kondom så utgick jag därför ifrån att hon käkade p-piller.

Av den anledningen är jag för juridisk abort: Höj abortgränsen till 17 år och 364 dagar.
Citera
2026-06-12, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tänker att det är inte mitt ansvar. Mitt ansvar är så pass minimalt att jag frågar hellre precis efter jag har kommit "om hon använder preventivmedel". Frågar man precis innan saboteras stämningen. Ville hon inte insistera på kondom så utgick jag därför ifrån att hon käkade p-piller.

Av den anledningen är jag för juridisk abort: Höj abortgränsen till 17 år och 364 dagar.
Trams. Doppar du utan kondom så är det ditt ansvar.
Citera
2026-06-12, 03:28
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Trams. Doppar du utan kondom så är det ditt ansvar.
Tycker inte det är mitt ansvar. Män kan inte bli gravida. Således kvinnans ansvar.
Citera
2026-06-12, 05:27
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Hej killar på flashback.

Jag har haft en del erfarenhet av att killar jag kännt väldigt kort tid eller one night stands vill ligga utan kondom.

Hur resonerar man då? Man riskerar ju ett livslångt ok av ett barn man inte vill ha. Då blir man ju också betalningsskyldig tills det blir 18 utöver de känslomässiga påfrestningar det skulle innebära oavsett hur situationen blir.

Sen mer kortsiktigt riskerar man ju sjukdom och därmed infertilitet.

Jag är genuint nyfiken kring hur tankarna går om detta? Är det bara så att man tänker med kuken? Ofta när man ligger med en främling så har man ju ofta haft tid att förbereda sig/vet att möjligheten till sex finns är det då planerat från början? Är det helt enkelt en acceptabel risk? Berätta!

Knullat extremt mycket kvinnor i ung ålder. Fler än 100 utan kondom. Vet att jag var kanske runt 25 när tanken slog mig och hade legat med en 35åring på fyllan dagen innan. Efter det så var det alltid en ångest dagen efter, men dum som man var så inte fan började jag använda kondom för det.

Vet 4 som gjort abort. Jag tog för givet att kvinnor som inte hade p-piller sa till, men så är de verkligen inte.

Ska tilläggas att 9 av 10 kvinnor ville inte köra med kondom heller

Edit: ser att några här säger att de de dragit ut kuken och kommit någon annan stans. För mig var det aldrig ett alternativ, tycker att få komma i tjejen var bland det bästa med att knulla..
Senast redigerad av Mailmans 2026-06-12 kl. 05:30.
Citera
2026-06-12, 05:48
Medlem
ReijoHervonens avatar
Antar att dom tänker att det är värt risken då knulla med kondom är helt meningslöst.
Citera
2026-06-12, 05:50
Medlem
israelisinnocents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokapten
Som sagt, det har aldrig hänt.
Kan du inte läsa eller är du bara dum i huvudet?
Haha du låter som alla andra ofrivilliga pappor, stackars barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in