2026-06-11, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Hur länge är ett pass giltigt? Känns som om det bara va nåt år sen de gjorde till Lars, men tiden går iofs fort.

Dom gjorde ju om Lars pass efter ett år trots att de fått info från polisen att det inte behövdes. För Hanna ville ha en ny gullig bild är väl teorin här.

Men kan ju vara hennes eller kevins pass denna gång
Citera
2026-06-11, 13:49
Medlem
Citat:
Hur länge är ett pass giltigt? Känns som om det bara va nåt år sen de gjorde till Lars, men tiden går iofs fort.
3 år för barn under sju har jag för mig…
Citera
2026-06-11, 14:11
Medlem
Citat:

Är väl H som ska göra pass?
Citera
2026-06-11, 18:06
Medlem
Hon säger i sitt miDsommarsamarbete att hon ska duka upp en midsommarlunch. ”Häng med när jag dukar upp en midsommarlunch”. Jag ser då ingen lunch. Säg bara dukning istället.

Och 339 likes på den videon…

Sen ska hon trycka på att man inte behöver göra massor på midsommarafton.. är det för att hon själv ska må bättre?
Citera
2026-06-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hon säger i sitt miDsommarsamarbete att hon ska duka upp en midsommarlunch. ”Häng med när jag dukar upp en midsommarlunch”. Jag ser då ingen lunch. Säg bara dukning istället.

Sen ska hon trycka på att man inte behöver göra massor på midsommarafton.. är det för att hon själv ska må bättre?

Jag vet inte var du tittar men det står mat på bordet också i videon.
Citera
2026-06-11, 19:14
Medlem
Citat:

Obs, fel av mig. Det var mat på bordet )
Men står för resterande av kommentaren haha
Citera
2026-06-11, 19:47
Medlem
Citat:
Obs, fel av mig. Det var mat på bordet )
Men står för resterande av kommentaren haha

"Mat" några burkar sill o lite gurka 😅
Citera
2026-06-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
"Mat" några burkar sill o lite gurka 😅
Ja, fick en kommentar om att jag missade maten 🥹
Citera
2026-06-11, 20:11
Medlem
Låt oss gissa vad semester innebär i hennes värld. Förutom lågprisbutiker gissar jag på Malmö där de snyltar på svärmor, funnys värld, en resa till Turkiet mitt i högsommarvärmen där de hänger i lägenheten och äter pommes
Citera
2026-06-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Låt oss gissa vad semester innebär i hennes värld. Förutom lågprisbutiker gissar jag på Malmö där de snyltar på svärmor, funnys värld, en resa till Turkiet mitt i högsommarvärmen där de hänger i lägenheten och äter pommes

Jag kan ha fel får mig(!!) men sa inte Hanna i senaste samarbetet att man inte behövde resa osv?
Var det endast över midsommarafton då 😬
Senast redigerad av Hajmedii 2026-06-11 kl. 20:19.
Citera
2026-06-11, 20:17
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Gött att åka till Turkiet mitt i brinnande mellanöstern-krig och bränslekris. Men hon har kanske missat det.
Citera
2026-06-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
De ska ju åka norrut och vad jag vet ligger Malmö söder om SS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in