2026-06-11, 18:12
Avslutad
Jag svarar bara för min egen del nu, men det är (förhoppningsvis?) det största konsekutiva hjärnsläpp jag någonsin haft. Det är riktigt obehagligt.

Det är också vad det är, jag kan inte använda ord för att förklara det på något annat sätt.

Vad det verkar så blev jag inte far till något barn och det är sån jävla välsignelse så det finns inte. Min psykiska ohälsa hade aldrig klarat det. Inte en chans.

Så där har du det, du får göra vad du vill med det. Jag kommer nog inte svara på några följdfrågor, om det skulle finnas några.
Citera
2026-06-11, 18:12
Avstängd
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Absolut.
Kvinnliga slampor är ju vida kända för dess svårigheter att få till det.

Som gammal boxare gillar jag den.... "ducka.. vajja fram... ät en vänsterjabb och ta i från benen för att landa en högerkrok"...

TS - menar du allvar!!!??? Vill utbrista "vad är det för fel på dagens ungdomar"???
Citera
2026-06-11, 18:23
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
När jag var som aktivast så resonerade jag bara utifrån att en människa är hjärndöd om man ’lurar’ eller behåller ett barn från ett ons. Visst hade man hört om scenarier där kvinnor behåller barn så, men jag tror generellt det är få förunnat och där det faktiskt är mer än ett ons.

’Baby trapped’ som det tydligen kallas, sker nog överlag oftast i den mån där kvinnan då är starkt emotionellt investerad i killen, eller att killen är en topp atlet/snuskigt rik. Alltså något dom kanske då kan vinna något på det.

Vet ett par där tjejen endast hade menstruation en gång från de träffades första gången till hon var gravid. Killen var en av de mest förmögna unga männen under 30 i stan, en av Sveriges åtta största. Han var rätt sur under en period men de är fortfarande gifta så här +25 år senare. Hon hade varit fotomodell men hade tydligen någon autoimmun sjukdom av något slag. Det var en riktig baby trap.

Vet ett par andra män som också råkat ut för samma sak. Ofrivilligt pappa inom loppet av en eller ett par månader. Alla männen har varit alfa, kvinnorna snygga. Som jag ser det är det bland det mest elaka man kan göra att bli gravid utan att man är överens, oavsett om man fortsätter vara tillsammans eller ej. Barn ska vara välkomna till världen och inget annat. Jag vet en man som gjorde en kvinna gravid under studietiden på 60-talet. Han kom från en förmögen familj och kvinnan vägrade abort. Han betalade henne två miljoner mot att hon tog hand om barnet utan hans medhjälp/närvaro. När pojken var 20 sökte han upp sin biologiska pappa och de utvecklade en fin kontakt. Pappan hade flera barn i en senare relation och både barnen och "nya" frun tog emot pojken med öppna armar. Pojkens mamma hade gift sig med en annan förmögen man så det hade inte gått någon nöd på pojken materiellt. Han hade fått berättat för sig på sin 18 årsfest att hans styvfar inte var hans riktiga pappa av berusade släktingar till styvfadern.
Citera
2026-06-11, 18:27
Avslutad
Man kör bara analt och oralt, problem solved!
Citera
2026-06-11, 18:28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Regel nummer ett är väl att man aldrig är så desperat att man ligger med en valross eller någon som fallit från fulträdet och dragit varenda gren på vägen ner.

Snygga tjejer väljer sina mål att få barn med medans fula tar första bästa person som råkade vara packad.

Aldrig haft problem med oönskade barn under min livstid, och nej jag väljer mina töser väl (även i fyllan) för det mesta. Ett och annat snedragg har det blivit men men...

Det räcker som sagt med ett snedragg. Det behöver inte ens vara ett och annat.
"...någon som fallit från fulträdet och dragit varenda gren på vägen ner.". Jag tar rygg på den.
Citera
2026-06-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto-fellatio
Man får ju hoppas att tjejen säger ifrån om hon inte äter piller, såvida inte hon råkar vara sugen på en knodd med en främling.

Fast om vi män absolut inte vill bli pappa kan vi alltid göra en vasektomi.
Citera
2026-06-11, 18:31
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Nu blev jag nyfiken.
Om du är man, är det då så att ingen velat föra dina gener vidare?
Om du är kvinna, har du då valt att inte skaffa barn med vem som helst? (RIMLIGT)

Jag är man, och mina ligg har alltid varit där jag tyckt de varit snygga (kanske inte alltid men inom felmarginalen så att säga)

Sen om de inte valt att bli gravida kanske har med att de är normala och bara är ute efter ett ligg, medans träskpaddorna oftast ser att få ett ligg med en kille som ser ok ut är ALL IN på.

Allt är relativt.
Citera
2026-06-11, 18:34
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det räcker som sagt med ett snedragg. Det behöver inte ens vara ett och annat.
"...någon som fallit från fulträdet och dragit varenda gren på vägen ner.". Jag tar rygg på den.

Det har hänt och det erkänner jag men tack och lov var det i mina ungdomliga dagar så det kanske inte var så aktuellt att bli på smällen då för dem.
Citera
2026-06-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnz
Hej killar på flashback.

Jag har haft en del erfarenhet av att killar jag kännt väldigt kort tid eller one night stands vill ligga utan kondom.

Hur resonerar man då? Man riskerar ju ett livslångt ok av ett barn man inte vill ha. Då blir man ju också betalningsskyldig tills det blir 18 utöver de känslomässiga påfrestningar det skulle innebära oavsett hur situationen blir.

Sen mer kortsiktigt riskerar man ju sjukdom och därmed infertilitet.

Jag är genuint nyfiken kring hur tankarna går om detta? Är det bara så att man tänker med kuken? Ofta när man ligger med en främling så har man ju ofta haft tid att förbereda sig/vet att möjligheten till sex finns är det då planerat från början? Är det helt enkelt en acceptabel risk? Berätta!

Vissa antar väll du äter p-piller och förväntar att du säger till om du inte gör det.
Kanske alla andra tjejer har gjort det, så för killarna är det en norm.
Någon kanske skiter i det helt.
Någon kanske tycker det är ok om båda är sjukdomsfri och anser det vara normalt då, vilket det rimligen är biologiskt.
Någon kanske vill ha barn.
Osv

Det finns inte 1 anledning och det borde du förstå om du är vuxen och normalbegåvad. Så vi får anta du är 18 år då det är snurrigt med alla tankarna för de flesta tjejer. Även om det aldrig blir riktigt bra senare heller

Är du en Feminazi som tror världen snurrar runt dig och det är fel på alla andra men du förstår ingenting ?
Citera
2026-06-11, 18:43
Medlem
Man-At-Armss avatar
Som ung tänkte jag väldigt lite på den risken. Ofta var det oskyddad sex i fyllan. Jag var dum i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Fast om vi män absolut inte vill bli pappa kan vi alltid göra en vasektomi.
Eller om man inte vill ha fler barn. Jag blev frivilligt pappa och känner mig för gammal för fler och valde därför vasektomi.
Citera
2026-06-11, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Jag är man, och mina ligg har alltid varit där jag tyckt de varit snygga (kanske inte alltid men inom felmarginalen så att säga)

Sen om de inte valt att bli gravida kanske har med att de är normala och bara är ute efter ett ligg, medans träskpaddorna oftast ser att få ett ligg med en kille som ser ok ut är ALL IN på.

Allt är relativt.
Oavsett är det obehagligt med folk som är villiga att skaffa barn eller göra någon gravid som om det inte vore något speciellt.
Som du beskrev med ”träskpaddorna” finns motsvarigheten hos män också.

Edit och förtydligande: männen säljer in sig själv som ett paket där dom framställer sig som bäst lämpad för kvinnan. Dom utgår från att dom vet bäst och gör bäst. Inte ovanligt att dom försöker göra henne gravid omgående. Farliga typer och något som alla kvinnor bör akta sig för.
Dom skryter gärna om rikedomar och titlar. Och pratar gärna ner andra män.
Senast redigerad av skriftbyte 2026-06-11 kl. 18:51.
Citera
2026-06-11, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Som ung tänkte jag väldigt lite på den risken. Ofta var det oskyddad sex i fyllan. Jag var dum i huvudet.

Eller om man inte vill ha fler barn. Jag blev frivilligt pappa och känner mig för gammal för fler och valde därför vasektomi.
Hur känns vasektomi?
Jag har inte nördat in mig på ämnet så passar på att fråga. Hoppas det är okej
Känns allt likadant som innan?
Kommer det fortfarande någon form av sprut?
Hur lång tid tog det innan du kunde ha sex efter operation igen?
Rekommenderar du fler män till denna operationen (förutsatt att dom är klara med barn, eller inte vill ha)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in