2026-06-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0hnePixel
Ja, låt oss starta en ny konspirationstråd om att det är omvänd rasism.

och landets historia av att stödja nazism och Hitler...möjligtvis ett något dåligt samvete därav massinvanding som det ska tas hand om...det e väl för övrigt det nya sverige som växer fram nu..titta på Tyskland och deras massinvanding pga av dåligt samvete av andra världskriget..
Citera
2026-06-11, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Varför? Det gör dom svårare att se?

Om du ska vara helt manisk så kan man omsätta dom utrprintade eller dom som visas på skärm med gul gubbe på svart bakgrund eftersom dom är enklare att se när man sitter så med text eller piktogram.

När man kör däremot "svart symbol på ljus bakgrund" är enormt mycket enklare.

Sen var det nån liten horunge som grät om att nån han sett på tiktok inte gillade att det var HERR gårman. Vilket säger enormt mycket om högern idag, dom jobbar hårt för att hitta nån som blir arg för nåt så dom får gråta som barn.

Hursom - så ligger det till TS hoppas du har fått svar.

jag vill ha en vit gubbe och inte en svart gubbe på mina badskyltar...
Citera
2026-06-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
och landets historia av att stödja nazism och Hitler...möjligtvis ett något dåligt samvete därav massinvanding som det ska tas hand om...det e väl för övrigt det nya sverige som växer fram nu..titta på Tyskland och deras massinvanding pga av dåligt samvete av andra världskriget..

Afd har 40% i stöd nu.

Så det samvetet verkar ha börjat ut.
Citera
2026-06-11, 17:04
Medlem
Citat:
Afd har 40% i stöd nu.

bra, möjligen blir det en ny våg inom de närmsta 2-7 åren...den som väntar får se
Citera
2026-06-11, 17:05
Medlem
Citat:
Afd har 40% i stöd nu.

samt SD kommer vinna nästa val med stor majoritet så Svenska folket har sagt sitt oavsett vad som marknadsförs i tidningar, radio, tv..
Citera
2026-06-11, 17:17
Medlem
Citat:
samt SD kommer vinna nästa val med stor majoritet så Svenska folket har sagt sitt oavsett vad som marknadsförs i tidningar, radio, tv..

Hoppas verkligen SD ökar rejält i valet.

Och Magdas beröringsskräck för SD släpper.

S och SD = SSD
Citera
2026-06-11, 17:19
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
sant, men vägmärket för övergångställe har en svart gubbe..
Frågan gällde först varför alla vägmärken har svarta figurer.

24 med svarta figurer och 29 med vita figurer. Premissen för frågan blir falsk.

https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/trafikregler-och-vagmarken/vagmarken/
Citera
2026-06-11, 17:32
Medlem
Citat:
bra, möjligen blir det en ny våg inom de närmsta 2-7 åren...den som väntar får se

Sedan kommer "the conginuator" och räddar Evropa och dödar det kulturmarxistiska odjuret?
Senast redigerad av 0hnePixel 2026-06-11 kl. 17:36.
Citera
2026-06-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Frågan gällde först varför alla vägmärken har svarta figurer.

24 med svarta figurer och 29 med vita figurer. Premissen för frågan blir falsk.

https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/trafikregler-och-vagmarken/vagmarken/

va? vaddå 24 svarta figurer? fattar inte..
Citera
2026-06-11, 18:13
Medlem
Citat:
Sedan kommer "the conginuator" och räddar Evropa och dödar det kulturmarxistiska odjuret?

idag såg jag det sjukaste på länge när jag var ute i skogen på min dagliga promenad...det var ett 10-tal negrer som stod i ring och åt varsin top-hat glass samtidigt som de stod och runkade till en vit kvinna i mitten som låg i mitten av ringen, hon var i 30 års åldern och såg mindre bra ut med botox läppar, tatueringar, allmänt lönnfet.... alla lade sin glass och sprutade sin säd på henne..
Citera
2026-06-11, 18:16
Medlem
Citat:
idag såg jag det sjukaste på länge när jag var ute i skogen på min dagliga promenad...det var ett 10-tal negrer som stod i ring och åt varsin top-hat glass samtidigt som de stod och runkade till en vit kvinna i mitten som låg i mitten av ringen, hon var i 30 års åldern och såg mindre bra ut med botox läppar, tatueringar, allmänt lönnfet.... alla lade sin glass och sprutade sin säd på henne..

Fan nu drog vi leta väl för off-topic!?

Citera
2026-06-11, 18:18
Medlem
Citat:
Fan nu drog vi leta väl för off-topic!?

yes - men det var så pass sjukt så jag var tvungen att dela det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto