2026-06-10, 20:58
Medlem
Hittade precis tråden. Här är mina kandidater till värsta bluffarna:

John F Kennedy
Boder Kennedy
Martin Luther King
9/11
Charlie Kirk

Och så det värsta av allt; det är sionisterna som styr allt. Judiska och kristna. De är äckligt skickliga att styra utan att synas. Men de håller på att avslöja sig. Kriget i Iran är Netanyahus krig. Han driver Trump.

Edit: glömde det allra störta bedrägeriet: Islam, Kristendom och Islam. De tre Arbrahamitiska religionerna ned en dömande gud alla ska underkasta sig.
Senast redigerad av bblues 2026-06-10 kl. 21:18.
Citera
2026-06-10, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maniskasamen
Att UFO i betydelsen flygande tefat, kraschade UFOs med utomjordingar o dylikt är sant. Men mycket av det döljs. Kanske av skäl att mänskligheten får svårt acceptera det man, inom mycket begränsade kretsar vet, och att man kan vara beredd att döda för att det inte ska komma ut. Min konspirationsteori får naturligtvis stöd genom att jag själv vid ung ålder hade en närkontakt med ett UFO , med en framdrivning som inte går förklara med den teknologi vi besitter. Tror jag sanningen kommer ut helt under min livstid? Förmodligen inte.

Berätta gärna mer om den kontakten. Hur gammal var du och vad såg du?
Citera
2026-06-10, 21:59
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Project Blue Beam..
Citera
2026-06-10, 23:44
Medlem
Att vänsterliberala Judar och våra egna politiker gör allt i deras makt för att ersätta den etniska befolkningen i Vita länder.
Citera
2026-06-10, 23:50
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Att USA varit på månen.
Med sunkiga rymdskepp långt före de haft modern teknik med datorer mm.
Idag verkar det knappt troligt att man skulle kunna göra en sådan resa man gjorde för 57 år sedan.

Du tror alltså på att USA har varit på månen - det är ingen konspirationsteori.
Citera
2026-06-10, 23:52
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan333
Finns det ens någon teori kvar som inte bevisats vara sann?

Finns oändligt många. Här är en, inlägg som ditt och andras tyder på mänsklighetens friskhet.
Citera
2026-06-10, 23:55
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zelig
Att Putin under många år finansierade de gröna partierna i Europa så att de skulle kämpa för nedläggning av kärnkraft för att sin tur sälja rysk gas...

Putin var inte alls vid makten på den tiden.
Citera
2026-06-10, 23:56
Medlem
Att delar av USAs regering var inblandade i 9/11, inte minst pga world trade center 7 som låg en bit bort från tvillingtornen smulades sönder. Den byggnad där CIA var verksamma och där många hemligstämplade dokument fanns. Allegedly
Citera
2026-06-10, 23:59
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Att de sedan årtionden sprider ut chemtrails dagligen i så stora mängder att det på bara en vecka skulle avliva hela befolkningen eller göra folk helt vansinniga.

Att vi fortfarande lever beror på att chemtrails sprids ut på så hög höjd att jetströmmarna driver ut kemikalierna ut över kanten och de sedan faller ned utanför jorden.

Faller ut över kanten Knarkat mycket?
Citera
2026-06-11, 00:00
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
Klimatet är en bluff. Forskare cherrypickar det som talar för deras teori (som de får betalt för) och dumjournos upprepar bara vad forskare sagt.
Zelensky är en bluff. Fler borde syna hans kort som JD Vance och Trump gjorde.

Klimat är inte en bluff - du förstår väl att det är skillnad mellan olika platser?

Och Zelensky har alla kort. Du har inga.
Citera
2026-06-11, 00:10
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Nej, du tror på teorin om att den påstådda konspirationsteorin är just en konspirationsteori.

Typ om man tror på gravitationsteorin är det inte en teori?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Allm%C3%A4nna_relativitetsteorin

Huruvida du tror på något eller inte är det fortfarande en teori.

Orsaken till att du och andra foliehattar har problem är för att ni har förstått att konspirationsteori oftast betyder något som är väldigt korkat.

Och du vill inte tro på något som är väldigt korkat, så därför får vi dessa semantiska krumbukter i tråden.
Citera
2026-06-11, 00:11
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Att sfinxen är betydligt äldre än pyramiderna, inte nödvändigtvis att det måste vara så men jag tror det.

Att Stanley Kubrick blev kontrakterad för att fejka månlandningen. Däremot tror jag att vi(människan) och de(USA) landade på månen inte långt därefter. Tror den första landningen är producerad för att säkerställa vinst gentemot Sovjet.

Alternativet är att Stanley Kubrick är ett troll av största mått som planerat scener för att det ska kunna tolkas så utan att det är sant.

Finns annat som jag lutar åt är sant, exempelvis att USA kände till 9/11 i förväg(men kanske inte dess omfång) och lät det ske för att ha en förevändning att invadera, likaså tror jag inte de på riktigt trodde att Irak hade kärnvapen. Har även läst någon övertygande text om samma sak gällande Pearl Harbor så skulle väl kanske kunna dra slutsatsen att det är ett återkommande tema.

Om du tittar på Kubricks film ser du snart att de inte alls kunde filma tyngdlöshet som det vi ser från månen.

Finns det ingen medicin för människor som dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in