2026-06-09, 22:56
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
På tal om kassan, jag är förvånad över att ingen har granskat Jocke p.g.a. Danjal!? Han är ju en känd brottsling som har haft väldigt mycket med Jocke och Jonna att göra.

Iofs om Jocke kan umgås med personer som blivit frikända för mord men som har fortsatt med annan brottslighet så verkar han ju typ kunna göra vad fan som helst..
Samma med Jockiboi. Ingen av dom ska granskas och vi är alla lika förvånade. Ett jävla punggrepp verkar Jockiboi ha på svensk media.
Citera
2026-06-09, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Kurra gömma är en oerhört komplex idé som kräver högt ansedd arkitekt för att få ner på film
Kommer ej kunna koppieras av någon någonsinn så derför behöver Sverije (och norje) JockeyBoy vad skulle vi annars göra
Jockiboi™, formatskaparen av Kurragömma™.
Citera
2026-06-09, 23:19
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
…och vad skulle Sverige göra utan det?
Viktigare än vaccin mot AIDS ffs!
Citera
2026-06-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
På tal om kassan, jag är förvånad över att ingen har granskat Jocke p.g.a. Danjal!? Han är ju en känd brottsling som har haft väldigt mycket med Jocke och Jonna att göra.

Iofs om Jocke kan umgås med personer som blivit frikända för mord men som har fortsatt med annan brottslighet så verkar han ju typ kunna göra vad fan som helst..
Dom har bytt juridisk hemvist till Enköping efter skattesmällen på över 6 miljoner kronor. Jocke och Jonna har ingen koppling till Enköping. Varför har dom gjort det? Postboxar finns på flera ställen i Norrköping.

Jurister se hit. Vad innebär det här? Betyder det att skatt och rättsliga tvister avhandlas lokalt i Enköping? Har Jockiboi kontakter på berörda myndigheter i Enköping?
Citera
2026-06-10, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Alla med juridisk kunskap ser att jockeys kase är vatten tät

Jockey kommer förklara varför hatare måste blockeras i en vidio och således en utförliggare resonering i dokumenteren
Älskade Lars-Erik,

Jag hoppas faktiskt att det blir en dokumentär. På riktigt. För om det blir en sådan, så är Jockiboi rökt. Så rökt. Mer rökt än flickorna i stövlar som han, i hemlighet, fantiserar om.

Du må se oss som ”hatare” men en dag hoppas jag att du förstår vad detta egentligen handlar om!

Det är så mycket större än att jag och många fler avskyr Joakim Lundell som person. Det handlar om ett demokratiproblem och att en lögnare har fått tillåtats husera fritt utan konsekvenser i så många år. Varför? För att han har många följare, och att det är ”synd” om honom! Det är i alla fall vad medierna, än så länge tror…

Det handlar inte bara om följarantal (vilket snart kommer att bli tydligt för gemene man är högst överdrivna siffror) men också det faktum att Jocki hotar att ”avsluta karriärer” för de som vågar kritisera honom. Hur många journalister har han tystat genom åren?!

Vi är många som ser vad han är nu..

Så ja, jag hoppas verkligen att dokumentären blir verklighet, för det skulle innebära hans slut.

Amen.

Kram på dig❤️
Citera
2026-06-10, 00:51
Medlem
Citat:
Ni viner så mycket mark🤣 snart 2000 prenumeranter mot Jockeys miljoner🤣

Citat:
Ha en kanal i ett år kontrasterat tio år, således är svaret.

Större utmaning ängagera en miljon konstrasterat 2000🤣
Menar du att majoriteten av följarna defacto fallit bort och är ”döda” följare efter tio år? Känns fullkomligt rimligt! Dags att youtube städar upp!
Citera
2026-06-10, 01:14
Medlem
Spritnotas avatar
Man får inte korsposta. Men mitt inlägg i tråden om SamuelV2 kan vara av intresse.
Citera
2026-06-10, 01:21
Medlem
Citat:
Dom har bytt juridisk hemvist till Enköping efter skattesmällen på över 6 miljoner kronor. Jocke och Jonna har ingen koppling till Enköping. Varför har dom gjort det? Postboxar finns på flera ställen i Norrköping.

Jurister se hit. Vad innebär det här? Betyder det att skatt och rättsliga tvister avhandlas lokalt i Enköping? Har Jockiboi kontakter på berörda myndigheter i Enköping?

Juridikintresserad i alla fall
Är du säker på att de faktiskt har bytt juridisk hemvist?
Det jag hittar är att bolagen verkar ha postadress/postbox i Enköping, men fortfarande säte i Norrköping. Om det stämmer är det en ganska viktig skillnad.

En postadress i Enköping innebär inte i sig att skatteärenden eller rättstvister automatiskt flyttas dit. Och frågan om myndighetskontakter känns som ett väldigt stort steg utan några konkreta belägg
Jag tycker den intressanta frågan snarare är vad som faktiskt har ändrats. Är det postadress, delgivningsadress eller bolagets juridiska säte?
Det är juridiskt helt olika saker.
Om det bara handlar om en postbox kan det lika gärna bero på posthantering, redovisningsbyrå eller någon annan administrativ lösning. Om sätet däremot faktiskt har flyttats vore det betydligt mer intressant att fundera över varför.
Citera
2026-06-10, 06:23
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Reckord hållare i att åka bil utan reg nummer™
Citera
2026-06-10, 07:28
Medlem
Citat:
Inget tyder på konkurs du spekulerar som ett våp🤣
Konkurs är inte tydning, det är antingen eller så kallad binärt till stånd så du vet
Citera
2026-06-10, 08:16
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Kurra gömma är en oerhört komplex idé som kräver högt ansedd arkitekt för att få ner på film
Kommer ej kunna koppieras av någon någonsinn så derför behöver Sverije (och norje) JockeyBoy vad skulle vi annars göra

Kurragömma är redan en kopia.
Citera
2026-06-10, 08:20
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Juridikintresserad i alla fall
Är du säker på att de faktiskt har bytt juridisk hemvist?
Det jag hittar är att bolagen verkar ha postadress/postbox i Enköping, men fortfarande säte i Norrköping. Om det stämmer är det en ganska viktig skillnad.

En postadress i Enköping innebär inte i sig att skatteärenden eller rättstvister automatiskt flyttas dit. Och frågan om myndighetskontakter känns som ett väldigt stort steg utan några konkreta belägg
Jag tycker den intressanta frågan snarare är vad som faktiskt har ändrats. Är det postadress, delgivningsadress eller bolagets juridiska säte?
Det är juridiskt helt olika saker.
Om det bara handlar om en postbox kan det lika gärna bero på posthantering, redovisningsbyrå eller någon annan administrativ lösning. Om sätet däremot faktiskt har flyttats vore det betydligt mer intressant att fundera över varför.

Har för mig att det varit Enköping ett tag. Postadress alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in