Citat:
Ursprungligen postat av
larserik32
Alla med juridisk kunskap ser att jockeys kase är vatten tät
Jockey kommer förklara varför hatare måste blockeras i en vidio och således en utförliggare resonering i dokumenteren
Älskade Lars-Erik,
Jag hoppas faktiskt att det blir en dokumentär. På riktigt. För om det blir en sådan, så är Jockiboi rökt. Så rökt. Mer rökt än flickorna i stövlar som han, i hemlighet, fantiserar om.
Du må se oss som ”hatare” men en dag hoppas jag att du förstår vad detta egentligen handlar om!
Det är så mycket större än att jag och många fler avskyr Joakim Lundell som person. Det handlar om ett demokratiproblem och att en lögnare har fått tillåtats husera fritt utan konsekvenser i så många år. Varför? För att han har många följare, och att det är ”synd” om honom! Det är i alla fall vad medierna, än så länge tror…
Det handlar inte bara om följarantal (vilket snart kommer att bli tydligt för gemene man är högst överdrivna siffror) men också det faktum att Jocki hotar att ”avsluta karriärer” för de som vågar kritisera honom. Hur många journalister har han tystat genom åren?!
Vi är många som ser vad han är nu..
Så ja, jag hoppas verkligen att dokumentären blir verklighet, för det skulle innebära hans slut.
Amen.
Kram på dig❤️