Igår, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
https://i.ibb.co/5X0js324/0930c935-e955-38ff-a480-b2cbb2c90eb1.avif

hon har blivit gammal
kolla bara halsen

Men vad säger du, åldras Pernilla! Vilken chock 😮
Citera
Igår, 11:41
Medlem
DeekinTTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja verkligen sjukt. Och det handlar inte om universitetsstudier utan om den ordinarie skolgången. Å andra sidan så har alla lyckats med att få bra inkomster ändå vilket kanske säger mer om skolans värld än om wahlgrens.

Fast barnen glassar ju bara på att vara barn till kändisar.

Hade det varit en normal vanlig familj hade de (barnen) varit helt körda.
Citera
Igår, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT

Så du tror att om man inte tar studenten så har man ingen chans i livet om man är en vanlig Svensson utan att kändismamma som Pernilla att luta sig mot?😆
Citera
Igår, 12:53
Medlem
Tycker hon är fin, och att hon inte är full i fillers och botox tycker jag hedrar henne att hon gör som hon vill. Hennes kvaliteter sitter i andra saker än ett rynkfritt face, och förlåt, hals.
Att åldras idag är tydligen fult. Men men, hon till skillnad från dig, antar jag, kan nog iaf skratta hela vägen fram till banken.
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
https://i.ibb.co/5X0js324/0930c935-e955-38ff-a480-b2cbb2c90eb1.avif

hon har blivit gammal
kolla bara halsen
Citera
Igår, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Tycker hon är fin, och att hon inte är full i fillers och botox tycker jag hedrar henne att hon gör som hon vill. Hennes kvaliteter sitter i andra saker än ett rynkfritt face, och förlåt, hals.
Att åldras idag är tydligen fult. Men men, hon till skillnad från dig, antar jag, kan nog iaf skratta hela vägen fram till banken.

Åh, så fint skrivet! Jag håller med. Hon blir bara vackrare och vackrare.
Citera
Igår, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Åh, så fint skrivet! Jag håller med. Hon blir bara vackrare och vackrare.
Exakt! All heder till henne som vågar åldras normalt. Synnerligen ovanligt idag...
Citera
Igår, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Exakt! All heder till henne som vågar åldras normalt. Synnerligen ovanligt idag...
Inget jättefan av Pernilla, men all heder till att hon låter sig se naturlig ut...Unga idag vet ju knappt hur en normal 50-60 åring ser ut...
Citera
Igår, 20:31
Medlem
Citat:

Ja så är det förmodligen.
Citera
Igår, 21:04
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/2pmVxa/theo-wahlgren-forst-i-familjen-att-ta-studenten-pernilla-kommer-grata?utm_source=androidapp&utm_medium=share

Första Wahlgren att ta studenten.

Sjukt att en sådan där mäktig familj är så efterblivna.

Ja det är verkligen sjukt. Men det tar väl både tid och krafter att sitta och blogga, springa på dans och sånglektioner. Det är väl det som prioriterats.

Med tanke på hur de inte klarat att ta körkort så får man väl se det som ett bevis på att de är efterblivna.
Citera
Igår, 21:21
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Men vad säger du, åldras Pernilla! Vilken chock 😮

Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338

Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros

Citat:
Ursprungligen postat av Elisa888
Inget jättefan av Pernilla, men all heder till att hon låter sig se naturlig ut...Unga idag vet ju knappt hur en normal 50-60 åring ser ut...

om hon ser ut så med smink
stackars Christian
Citera
Igår, 21:27
Medlem
Hon får laxsperma i ansiktet på någon klinik och tror att hon ska få finare hy..hur sjutton kan hon tror det....skulle hon sluta med alkohol så skulle hon definitivt få finare hy.....hennes hy kommer åldras snabbt
Citera
Igår, 21:29
Medlem
Harry_s avatar
vart är ungens farsa
får han inte träffa sonen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem