Citat:
Ursprungligen postat av
Penntrollet22
Det jag vet om dottern är att hon trakasserar och hotar klasskompisar och att hon även gjort falska anonyma soc anmälningar på hennes klasskompisar, detta är polisanmält av skolan så förhoppningsvis blir det nåt av det.
Dock så är de ju inte hon som trakasserar dem utan helt tvärtom eller jämnt, och varför auta Klaras namn när både din dotter och hennes kompis är lika mycket skyldiga är min stora fråga tycker att de är fett lågt iaf kan man ju även berätta båda sidorna istället för att en helt oskyldig individ ska få ta hela skiten själv de du sitter och ber om är ju iprincip att Klara ska bli påhoppad för något hon inte har gjort. Däremot så har du absolut ingenting med dehär att göra men nu när vi ändå håller på att auta namn så visst vi kör inga problem! Vad jag har fått till kännedom så är det ju en viss E**a *i**sebbas *=M *=L samt T*ndr* Li*dahl Seh*stedt *=I *=A *=N *=L som har gått och snackat skit om en före detta nära vän till dem vid namnet Meja. De som har hänt är att dom har kallat en tjej hora och sagt att hon ska vilja bli våldtagen när hon nästan har blivit det och vem vill liksom bli våldtagen frivilligt va!? Sen har dom även försökt att vända hela klassen mot just denna stackars tjej genom att säga att hon bara ompublicerar saker om psykisk ohälsa på tiktok för att få ”uppmärksamhet” när det faktiskt är så att just denna tjej har velat försvinna och försökt ett x antal gånger just pågrund av det som har hänt på skolan. Dom har även sagt att hon skämtar om att ta livet av sig vilket hon inte aldrig har gjort. Dessutom när denna tjejen också var ny i klassen och inte kände lika många som E och T gör. E och T har ganska stort rykte runt om i Skellefteå nu vilket inte är så konstigt med allt dem har gjort dem har bland annat en av dessa två har varit väldigt kontrollerande mot en kille som är året äldre och bor i Ursviken medans tjejen säger helt tvärtom, T är lesbisk men har inte ens kommit ut med de till sin egna mamma man blir så sjukt obekväm av henne hon kollar även på andra tjejers privata delar, dem sprider falska rykten och startar onödigt drama. Så de finns ganska smaskiga saker om er med! Dessutom så kan jag säga med störta sannolikhet att det inte är klara som har gjort ”falska anonyma orosanmälningar till soc” i och med att jag är nära vän till familjen dels så handlar inte ens startinlägget om dem så varför gå in och lägga kommentarer om dem då de är bara sjukt och säger ganska mycket om dig som person också Helene. Om det ens har kommit in någon soc anmälningar då vill säga ni hade ändå aldrig fått veta namnet på den som har anmält då det går att göra anonyma soc anmälningar av en anledning inte ens socialtjänsten kan ta reda på vem det är. Dessutom är det Klaras mamma Ingela som har hört om allt som har hänt och känt oro kring detta och då valt att göra orosanmälningar på både E och T i och med att hjälpa dem då hon har känt en stark oro över dom ett längre tag. Helene jag har hela din och Ingelas chatthistorik så försök inte det är nog så att din dotter inte har sagt hela sanningen till dig och utelämnat sin egen del. Dem ska iallafall till kronofogden på måndag och begära ut pengarna hon är skyldig eftersom hon har valt att vägra betala tillbaka och då kommer även fler fakturor på de. Sen så var det även E och T som inte vågade gå på skolan utan deras livvakter fyfan va komiskt😂😂😂
Ni är även polisanmälda!
Även rätt komiskt att en 54 åring avslöjar sig själv och hänger på värsta skvallerappen Flashback och allt hon är med i är visst kriminaliteten i Skellefteå och sen så gör hon även falska polisanmälningar och även falska anmälningar till skolan. Att du ens kan kalla din dotter för ”utsatt” vilket inte är något hon är! Stava kan du ju inte heller😂
Nästa rubrik i detta kanske borde vara är det inte olagligt att anmäla falska saker? Och allt dessa familjer har gjort?! Vore ju en väldigt bra idé!
Så kort sagt det Klara har gjort är bara att försvara hennes vän Meja men ingenting mer.