2026-05-21, 16:53
Medlem
SKELLEFTEÅ
Kvinna häktad – misstänks ha misshandlat sin vuxna dotter
Publicerad 21 maj 2026, kl 11.00

Från Norra Västerbotten

Skelleftepolisen larmades till en bostad i en by inom Skellefteå kommun.
Misstanken: en mamma i 50-årsåldern skulle ha misshandlat sin vuxna dotter.
Nu sitter kvinnan häktad.

Utifrån risken för att 50-åringen, om hon släpps fri, på olika sätt kan försvåra utredningen begärde åklagare Anna Nilsson i mitten av veckan att mamman skulle häktas av Skellefteå tingsrätt.

Någon som vet mera?
Citera
2026-05-26, 17:07
Medlem
Nästan-säkra rykten säger att det gäller Skråmträsk. Polisen var på en gård lunchtid söndagen då hon häktades och familjebilden stämmer.
Samma familj är ostraffat misstänkta för att ha förgiftat fd grannens hästar till döds. Inlägg om detta finns på forumet.
Det lilla jag vet om dem gör att jag inte är förvånad om misshandeln stämmer, mycket som hänt innanför denna tomtgräns. Frågan är bara om det verkligen är modern allena som är skyldig, det finns tre galna individer där...

Citat:
Ursprungligen postat av Pucko3000
SKELLEFTEÅ
Kvinna häktad – misstänks ha misshandlat sin vuxna dotter
Publicerad 21 maj 2026, kl 11.00

Från Norra Västerbotten

Skelleftepolisen larmades till en bostad i en by inom Skellefteå kommun.
Misstanken: en mamma i 50-årsåldern skulle ha misshandlat sin vuxna dotter.
Nu sitter kvinnan häktad.

Utifrån risken för att 50-åringen, om hon släpps fri, på olika sätt kan försvåra utredningen begärde åklagare Anna Nilsson i mitten av veckan att mamman skulle häktas av Skellefteå tingsrätt.

Någon som vet mera?
Citera
2026-05-26, 20:24
Medlem
Vem är 17-åringen som kopplas till vapenfyndet? Är kines-Love ensam kvar mot Dalen? Det fixar han lätt 🤣
Citera
2026-05-27, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eprinex
Nästan-säkra rykten säger att det gäller Skråmträsk. Polisen var på en gård lunchtid söndagen då hon häktades och familjebilden stämmer.
Samma familj är ostraffat misstänkta för att ha förgiftat fd grannens hästar till döds. Inlägg om detta finns på forumet.
Det lilla jag vet om dem gör att jag inte är förvånad om misshandeln stämmer, mycket som hänt innanför denna tomtgräns. Frågan är bara om det verkligen är modern allena som är skyldig, det finns tre galna individer där...

Kan du länka till inlägget om hästarna?
Citera
2026-05-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eprinex
Namn på den familjen?
Citera
2026-05-27, 22:16
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Nu jävlar trillar kändisknarkarna omkull, Jan* Väl*nkangas och L'll*s tatuerarn.
Citera
2026-05-27, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Nu jävlar trillar kändisknarkarna omkull, Jan* Väl*nkangas och L'll*s tatuerarn.
Vad menar du?
Citera
2026-05-27, 22:32
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber308
Vad menar du?

enligt en facebookprofil verkar de har dött, Lill*s dog den 25:e och Jan*i nyligen.
Citera
2026-05-27, 22:51
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
enligt en facebookprofil verkar de har dött, Lill*s dog den 25:e och Jan*i nyligen.

Jag skulle vilja ändra om att Jan* var en kändisknarkare, det var inte meningen, han var nog mer en drinkare, en som jag känt av och till sedan gymnasietiden, sorgligt.
Citera
2026-05-28, 15:57
Medlem
Bodbud275s avatar
Nån som har info om en man 58-59 år, boende på Morön, som nyss suttit av 2 månader för kvinnomisshandel. Frame-job ??
Citera
2026-05-28, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodbud275
Nån som har info om en man 58-59 år, boende på Morön, som nyss suttit av 2 månader för kvinnomisshandel. Frame-job ??
Ve ty någon om ett rykte att det var husrannsakan i Kåge förra helgen?
Citera
2026-05-29, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skellmupp
Vem är 17-åringen som kopplas till vapenfyndet? Är kines-Love ensam kvar mot Dalen? Det fixar han lätt 🤣

Har en tanke om en person. Är bara egna spekulationer, grundat på prat man hört. Vill gärna få det bekräftat dock. Därför undrar även jag om det finns någon som vet mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in