Citat:
Ursprungligen postat av
ThrowTransVilma
vilken sida är detta? Tinder? Hur fick du fram profilen?
Det var mer en slump för jag köper inte bilden av den isolerade oskuldspedofilen Robin då det förekommit bilder som verkar vara från dejtingsidor + att han verkar ha ngn media där han lägger ut när han lunchar med ngn, tvättar bilen etc.
Sen var han väldigt god vän med en kvinnlig kollega som han åt middag med, umgicks, mekade med bilen tillsammans, skrev till varandra på messenger etc.
Det är f.ö samma kvinna som - efter han kom ut från kidnappningsförsöket - höll honom uppdaterad vad som skrevs om honom i facebook grupper & informerade vad hon hört.
Kvinnan är 40+ & ser rätt bra ut (& ska inte hängas ut).
Plus att senaste bilderna verkar ha målgrupp män & inte kvinnor.
Och att det inte är ngt tidigare ex som trätt fram: kan bero på att han aldrig haft ngn. El. att det är förknippat med skam för andra, inte bara för han är styckmördare, utan för att det kan vara ngn som är äldre, i relation, smygbög osv. El. ngt annat.
Jag var nyfiken & började med Mötesplatsen & där finns Hampus profilen jag delade bilder från.
Hittar ingen Vilma profil där.
På match.com hittar jag inget
Tinder har jag ej kollat noggrant ännu. Sist tror jag att jag var tvungen att verifiera fejkkontot med bank id så då gav jag upp.